همشهری آنلاین: یوونتوس تورین و رئال مادرید با پیروزی بر حریفان خود در دیدار رفت دور نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا گامی بزرگ در راه رسیدن به فینال برداشتند. یوونتوس از سد موناکو گذشت و رئال مادرید اتلتیکو مادرید را شکست داد.

CR۷
  • رئال مادرید ۳ - اتلتیکو مادرید صفر

در نخستین دیدار رفت دور نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا که شامگاه سه‌شنبه (۲ مه / ۱۲ اردیبهشت) برگزار شد، تیم رئال مادرید میزبان رقیب همشهری خود، اتلتیکو مادرید بود.

سفیدپوش‌های رئال در حضور بیش از ۷۷ هزار تماشاگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و با سه گل اتلتیکو را مغلوب کردند.

کریستیانو رونالدو با زدن سه گل چهره‌ درخشان میدان بود. او در دقیقه ۱۰ نخستین گل خود را با ضربه سر به ثمر رساند، در دقیقه ۷۳ با شوتی زیبا دروازه اتلتیکو را باز کرد و در دقیقه ۸۶ با زدن گل سوم خود پیروزی شیرین رئال را رقم زد.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید نتوانستند آنطور که باید و شاید به برنامه‌های تاکتیکی او عمل کنند. رئال مادرید از هر لحاظ، به ویژه مالکیت توپ و شمار حملات از حریف خود برتر بود.

کریستیانو رونالدو با گل‌هایی که در پیکار رفت نیمه ‌نهایی مقابل اتلتکیو مادرید به ثمر رساند، توانست شمار گل‌های خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را به ۱۰۳ گل برساند.

  • موناکو صفر - یوونتوس تورین ۲

شامگاه چهارشنبه (۳ مه / ۱۳ اردیبهشت) دومین دیدار رفت دور نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا میان آ اس موناکو و یوونتوس تورین برگزار شد كه موناکو در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب یوونتوس تورین شد.

آبی‌پوشان یوونتوس در طول این دیدار از انسجام درخور توجهی برخوردار بودند و بازیکنان موناکو موفقیت چندانی در عبور از دیوار دفاعی مهمان ایتالیایی خود نداشتند.

یوونتوس پس از دفع شماری از حملات موناکو توانست چهره‌ای تهاجمی‌تر به خود بگیرد. گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در دقیقه ۲۹ در پی دریافت پاسی دقیق از دانی آلوس توپ را درون دروازه میزبان فرانسوی جای داد و تیمش را یک بر صفر جلو انداخت.

تیم موناکو تلاش‌های خود برای جبران گل را آغاز کرد، اما حملات این تیم بی‌حاصل ماند و نیمه نخست دیدار موناکو و یوونتوس با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

آبی‌پوشان یوونتوس نیمه دوم را با تاکتیکی دفاعی آغاز کردند و در تلاش بودند که با ضدحمله خطرآفرین شوند. عملکرد دفاعی موفق یوونتوس سبب شد که موناکو نتواند به فرصت‌هایی جدی و طلایی دست یابد. البته با گذشت زمان ایتالیایی‌ها نیز دست به حمله زدند و در دقیقه ۵۹ توسط ایگواین به دومین گل خود دست یافتند تا دیدار رفت را با پیروزی ۲ بر صفر به پایان برند.

ديدارهاي برگشت

پیکارهای برگشت مرحله نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (۹ و ۱۰ مه / ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) برگزار می‌شوند.

 

کد خبر 369081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha