همشهری آنلاین: فرمانده بسیج سازندگی گفت: یکی از جلوه‌های کار بسیج سازندگی ساماندهی گروه‌های جهادی است که تا پایان سال ۹۵ بیش از ۶ هزار گروه جهادی در کشور ساماندهی شده است.

نعمان غلامی

سردار پاسدار نعمان غلامی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد : روز 17 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی در سال 79 به فرمان مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم در مناطق محروم در کشوراست.

وی افزود: بسیح سازندگی بعنوان یک مجموعه خدمتگزار که برخاسته از متن مردم است دقیقا یک تشکیلاتی است که با ظرفیت مردمی وانگیزه وعشق جوانان و با هدف خدمت رسانی به مردم تشکیل شده و در طول بیش از 16 سال حیات نورانی این تشکیلات، خدمات گسترده ای به مردم ارائه شده است.

غلامی تاکید کرد : یکی از جلوه های کار بسیج سازندگی ساماندهی گروه های جهادی است که تا پایان سال 95 بیش از 6 هزار گروه جهادی در کشور ساماندهی شده که این سازندگی و خدمت مهم با استعداد خود مردم برای کمک به مردم محروم و حل مشکلات و رفع محرومیت ها در نقاط مختلف کشور حضور پیدا کرده است.

فرمانده بسیج سازندگی ادامه داد : همایش 'قرآن مجسم' هم یکی از برنامه های بسیج سازندگی است که آمده جلوه هایی از خدمات و تلاش های خود را بعنوان نمونه و نماد این جریان نورانی به نمایش گذاشته که قابل توجه و قابل تامل است.

در همایش ' قران مجسم ' که با حضور سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین، سردارمحمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه،سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری،نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت وجمعی از مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش های13 آبان سپاه پاسداران برگزار شد، از برنامه سازان رسانه ای در جهت خدمات بسیج سازندگی تجلیل و به خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم و نفرات برتر در زمینه خدمات رسانی به مناطق محروم هدایایی اهدا شد.

کد خبر 369236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha