همشهری آنلاین: آرسن ونگر براى اولین بار درتاریخ لیگ برتر موفق شد مورینیو را شکست دهد. اولین پیروزى ونگر مقابل مورینیو در سوپر جام فوتبال انگلیس در سال ٢٠١٥ رقم خورد که آرسنال چلسى را شکست داد، اما در لیگ برتر ونگر هیچوقت حریف مورینیو نشده بود.

Arsenal

با شکست تاتنهام مقابل وست‌هام کار چلسى براى قهرمانى به مراتب راحت‌تر شد. آبی‌های لندن با پیروزى مقابل میدلزبوروی قعر نشین می‌توانند سه هفته به پایان لیگ فاصله خود را با تاتنهام به هفت امتیار برسانند.

به گزارش بي بي سي، تاتنهام مانند سال گذشته در حساس‌ترین مسابقه فصل بازى را واگذار کرد تا یک بار دیگر در کورس قهرمانى کم بیاورد. لیورپول در زمین خود حریف ساوثهمپتون نشد تا سهمیه لیگ قهرمانان آنان به خطر بیفتد، اما منچسترسیتى در ورزشگاه خود کریستال پالاس را تحقیر کرد.

در انتهاى جدول حساسیت دو چندان است. هال سیتى مقابل ساندرلند سقوط کرده شکست خورد و با پیروزى سوانسى بر اورتون، جاى این دو تیم تعویض شد. هال با این شکست در رده هفدهم قرار گرفت. پیروزى ساندرلند در این دیدار و در حالی که سقوط آنان حتمى شده بود نشان‌دهنده تاثیر غیر قابل انکار موضوعات روحى و روانى در فوتبال است. ترس از سقوط در هفته‌هاى گذشته موجب شده بود بازیکنان ساندرلند نتوانند تمام توانایى‌هاى خود را نشان دهند.

هال سیتى نیز به دلیل فشار روانى دقیقا همان مشکل ساندرلند را تجربه مى‌کند. هال در هفته‌هاى گذشته پیشرفت فنى چشمگیرى داشت، اما ه بنظر مى‌رسد در حال حاضر مشکلی مثل مشکل ساندرلند گریبان این تیم را گرفته است.

 

نتايج ديدارهاي اين هفته ليگ برتر انگليس بدين شرح است:

 

وست هام 1 تاتنهام 0

منچستر سيتي 5 پالاس 0

لستر 3 واتفورد 0

برنلي 2 وست بروم 2

بورنموث 2 استوك 2

هال سيتي 0 ساندرلند 2

سوانسي 1 اورتون 0

ليورپول 0 ساوثهمپتون 0

آرسنال 2 منچستر يونايتد 0

چلسي 3 ميدلزبورو 0

 

  • جدول رده‌بندي

 

1- چلسي، 84 امتياز


2- تاتنهام، 77 امتياز


3- ليورپول، 70 امتياز


4- منچستر سيتي، 69 امتياز


5- منچستر يونايتد، 65 امتياز


6- آرسنال، 63 امتياز

 

کد خبر 369438

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha