همشهری آنلاین: استقلال با حساب دو بر یک از سد التعاون عربستان گذشت. استقلال در مرحله بعدی و در تاریخ دوم و نهم خرداد به مصاف العین امارات می‌رود.

ss

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال ایران و التعاون عربستان با برتری دو بر یک آبی‌های ایرانی به پایان رسید تا نماینده ایران در مرحله بعدی به مصاف العین امارات برود. برای استقلال جابر انصاری در دقیقه ۱۹ و کاوه رضایی در دقیقه ۷۵ و سیاری برای التعاون در دقیقه ۳۵ گلزنی کردند.

استقلال در مرحله بعدی و در تاریخ دوم و نهم خرداد به مصاف العین امارات می‌رود.

  • گزارش نیمه اول:

در این نیمه استقلالی‌ها خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۱۹ شوت جابر انصاری روی پاس دیدنی کاوه رضایی کار را یک بر صفر کرد اما این برتری دوامی نداشت و در دقیقه ۳۵ اشتباه مهدی رحمتی و اعلام یک خطای دو ضرب به سود التعاون یک فرصت خوب را برای تیم عربستانی مهیا کرد و این توپ را السیاری به گل تبدیل کرد.

تنها یک دقیقه بعد از گل التعاون، استقلالی‌ها توسط کاوه رضایی به گل رسیدند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که این تصمیم احتمالا غلط بوده است.

در ادامه این دیدار اتفاق خاصی نیفتاد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

  • گزارش نیمه دوم:

در این نیمه بازی متعادل و کم افت و خیزی را شاهد بودیم هرچند که تیم التعاون موقعیت‌های بهتری داشت از جمله شوتی که مهدی رحمتی در دقیقه ۶۷ از این تیم دفع کرد.

یکی از بهترین فرصت‌های تیم التعاون در این دیدار در دقیقه ۶۹ به دست آمد که شوت سیاری بعد از دفع رحمتی به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۷۵ این دیدار استقلال توسط کاوه رضایی به گل دوم رسید. شوت مهار نشدنی و دقیق این بازیکن به گل دوم آبی‌ها منجر شد.

در ادامه این دیدار تیم التعاون تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام داد ولی این تلاش‌ها حاصلی نداشت و در نهایت بازی با حساب دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب استقلال در این دیدار: مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، هرائر مگویان، خسرو حیدری، امید نورافکن، امید ابراهیمی (فرشید باقری ۵۳)، فرشید اسماعیلی، علی قربانی (بهنام برزای ۷۳)، جابر انصاری (محسن کریمی۴۸) و کاوه رضایی.

* به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار این گروه تیم های الاهلی امارات و لوکوموتیو ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با چهار گلی که سالمین، آساموآ، اکراموف (که به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد) و ریبرو به پایان رسید تا الاهلی به مرحله بعدی برود و با هم نام عربستانی‌اش روبه رو شود.

کد خبر 369558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha