همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، تعداد کل تخت‌های بیمارستانی استان کردستان از ابتدای احداث مراکز درمانی در چند دهه گذشته تا قبل از دولت یازدهم را ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی عنوان کرد و از اضافه شدن ۱۲۰۰ تخت جدید تا پایان دولت در این استان خبر داد.

وزیر بهداشت

به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی، در دیدار رییس، مسئولان، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان که در تالار ابن سینای این دانشگاه برگزار شد، از کردستان به عنوان خطه ای از کشور یاد کرد که ایران به آن افتخار می‌کند و گفت: اولین بار در نوروز سال 58 و زمانی که حدود 23 سال سن داشتم و دانشجوی سال سوم پزشکی بودم به این استان آمدم و به منطقه، مردم و فرهنگشان علاقه زیادی دارم.

وزیر بهداشت اظهار داشت: قوم کرد، اصیل ترین قوم ایران است و این قوم به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند و مردم این قوم نسبت به کشور و تمدن ایرانی فوق العاده متعصب، فداکار و ایثارگر هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: مناطق جنوبی کشور در طول تاریخ در مواردی مورد هجمه بیگانگان قرار گرفت اما کشورهای همسایه ما در اطراف خلیج فارس، جراتی برای عرض اندام در مقابل ایران نداشتند اما در منطقه کردستان با وجود تعرضات و دشمنی دشمنان کشور و انقلاب، شاهد ایستادگی و مقاومت مردم و جانفشانی آنها بودیم.

وي یادآور شد: افتخار می‌کنیم که در دولت دکتر روحانی اولین سفیر کرد برگزیده شد و دولت نگاه ویژه و متفاوتی به تمام قومیت‌ها از جمله کرد زبانان دارد و امیدوارم در این روزها که متعلق به حضرت مهدی(عج) است تمام آرزوهای دکتر روحانی برای مردم و کشور محقق شود.

وزیر بهداشت با اشاره به وجود شور و شوق در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف، گفت: امیدوارم شاهد ارتقای کیفی سطح این دانشگاه، ارتقای خدمات و در نهایت و از همه مهمتر، توجه و احترام به مردم و افزایش رضایتمندی آنها از خدمات حوزه سلامت باشیم.

کد خبر 369649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha