شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۹۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ طی درگیری مسلحانه در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار سعید کمیلی در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با همکاری سپاه پاسداران استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، از دپو محموله مواد مخدر و نیز مقادیر قابل توجهی مهمات مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر و مهمات را وارد کشور کنند که با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ماندند.

این مقام انتظامی، ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان به سوی آنها تیراندازی کردند اما با زمین‌گیر شدن سوداگران مرگ، دو نفر از آنها توسط مرزبانان دستگیر و بقیه به آن سوی مرز گریختند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران در پاکسازی منطقه یک تن و ۷۷۲ کیلوگرم تریاک و ۱۵۳ کیلوگرم حشیش جمعاً یک تن و ۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف کردند.

کد خبر 369831

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha