همشهری آنلاین: جانشین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) گفت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران، در معرض تهدیدات بسیاری در پیرامون خود می‌باشد که امنیت پایدار امروز ایران، حاصل آمادگی قوای مسلح است.

حمید محمد حسین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس آجا)، امیر سرتیپ دوم خلبان حمید محمد حسین در حاشیه نخستین روز از برگزاری رزمایش روی نقشه مشترک آبخاکی در این دانشگاه این مطلب را عنوان کرد.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در این رزمایش 5 روزه گفت: سعی کنید با انجام رزمایش ها و تمرین های مختلف، توانایی نظامی و جسمی خود را بالا ببرید چرا که تصمیم گیری های مهم و اساسی در میدان رزم حاصل توانایی های فرماندهان است.

جانشین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس آجا) ادامه داد: با مطالعه سوابق و تجربیات فرماندهان دوران دفاع مقدس تجارب ارزشمندی نصیبتان خواهد شد که برای ادامه خدمت تان در ارتش مثمر ثمر خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمد حسین، رزمایش روی نقشه مشترک آبخاکی را یکی از مهمترین برنامه های آموزشی دافوس آجا دانست و گفت: همواره با این سئوال که اگر روزی جنگ اتفاق بیافتد، شما چه طرحی خواهید داشت؟ آموزش نظامیتان را دنبال کنید و دانش خود را در این خصوص بالا ببرید.

رزمایش روی نقشه مشترک آبخاکی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس ارتش) صبح امروز(شنبه 23 اردیبهشت 96) به مدت 5 روز در محل این دانشگاه آغاز شد.

این تمرین تاکتیکی مشترک در راستای اجرای فعالیت های آموزشی این دانشگاه و با هدف آشنایی درک متقابل بین نیروهای سه گانه آجا و قرارگاه پدافند هوایی در حوزه طراحی، اجرا و هدایت و با حضور اساتید و برخی پیشکسوتان دافوس آغاز شده است.

این رزمایش با تشکیل 18 گروه آموزشی دانشجویان و با نظارت استادن برجسته دافوس آجا در حال برگزاری است.

کد خبر 369866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha