یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

زن جوان که با دوست صمیمی‌اش دچار اختلافات شده بود برای گرفتن انتقام از او تغییر چهره داد و خود را به شکل مرد درآورد تا نقشه شومش را عملی کند.

مدتي قبل زن جواني نزد مأموران پليس فتا پايتخت رفت و مدعي شد كه مردي قصد اخاذي از او را دارد. اين زن در تشريح ماجرا گفت: چند روز پيش از طريق يكي از شبكه‌هاي مجازي پيامي از سوي مردي جوان دريافت كردم. او خودش را فردي تحصيلكرده و پولدار معرفي مي‌كرد و بعد از تعريف كردن از عكس‌هايم، گفت كه عاشقم شده است. چت‌هاي ما ادامه داشت تا اينكه تصميم گرفتيم به‌صورت تصويري نيز با هم چت كنيم.

با ديدن چهره او، من هم به وي علاقه‌مند شدم و همين باعث شد كه اعتمادم به او جلب شود. چت‌هاي ما ادامه داشت تا اينكه يك روز وي برايم پيامي فرستاد و گفت از طريق ضبط چت‌هايمان فيلمي مستهجن از من تهيه كرده است. وقتي فيلم را ديدم، شوكه شدم. او تهديدم كرد كه اگر تن به خواسته‌اش ندهم فيلم را در اينترنت منتشر مي‌كند.

باورم نمي‌شد در دام سياه اين مرد گرفتار شده‌ام و براي همين التماس كردم كه فيلم را پاك كند اما تهديدهاي او ادامه داشت. او حتي اين فيلم را براي همسرم ارسال كرد و زندگي‌ مشتركم را به خطر انداخت و آرامش را از من گرفت. براي همين تصميم گرفتم از وي شكايت كنم.

با شكايت اين زن تحقيقات براي دستگيري مرد مزاحم شروع شد. مأموران با بررسي‌هاي تخصصي موفق شدند به سرنخ‌هايي از او دست پيدا كرده و در نهايت با شناسايي محل زندگي‌اش وي را دستگير كنند. هنگام دستگيري، مأموران در كمال تعجب با يك زن روبه‌رو شدند.

اين زن همان فردي بود كه با تهيه فيلم مستهجن، شاكي را تهديد مي‌كرد. او پس از انتقال به اداره پليس به جرم خود اعتراف كرد و گفت: من و شاكي دوستاني صميمي هستيم اما از مدتي قبل دچار اختلاف شديم. به او حسودي‌ام مي‌شد و براي همين تصميم گرفتم آرامش را از زندگي‌اش بگيرم. اين بود كه با تهيه كلاه‌گيس و گريم، خودم را به شكل يك مرد درآوردم.

سپس برايش پيام فرستادم و با گفتن جمله‌هاي عاشقانه فريبش دادم و توانستم با گرفتن فيلم و عكس‌هاي كاملا خصوصي از او، فيلم مستهجن تهيه كنم. پس از آن هم فيلم را براي همسرش فرستادم و تصور مي‌كردم كه هرگز رازم فاش نمي‌شود تا اينكه دستگير شدم. به گفته سرهنگ كاكوان، رئيس پليس فتا تهران، پس از اعترافات متهم، پرونده براي رسيدگي در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

کد خبر 370049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha