دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: زمان اکران فیلم‌های حمید نعمت‌اله و مهران مدیری مشخص شد.

سینما

به گزارش ايسنا؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه شورای صنفی نمایش در 25 اردیبهشت‌ماه بیان کرد: در جلسه امروز قرارداد اکران سه فیلم ثبت شد و برنامه مربوط به اکران سینماها در ماه رمضان هم هفته آینده مشخص می‌شود.

وی گفت: قرارداد فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» منوچهر هادی برای اکران در پردیس کورش پس از فیلم «برادرم خسرو» ثبت شد و قرارداد «رگ خواب» حمید نعمت‌اله هم پس از «ویلایی‌ها» در گروه استقلال به ثبت رسد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش اضافه کرد: همچنین فیلم «ساعت 5عصر» به کارگردانی مهران مدیری پس از «نهنگ عنبر» در گروه سینمایی قدس اکران می‌شود و قرارداد آن ثبت شد.

«رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله که در جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر هم به نمایش درآمد، با موسیقی متفاوتی که دارد مورد توجه زیادی در جشنواره قرار گرفت.

در این فیلم که داستان آن درباره اضمحلال یک زن است، لیلا حاتمی و کوروش تهامی دو بازیگر نقش اصلی هستند و حمیدرضا آذرنگ و الهم کردا هم بازی کرده‌اند.

«ساعت پنج عصر» هم اولین فیلم سینمایی مهران مدیری است که بیشتر در خیابان‌ و در سکانس‌های پرجمعیت  ساخته شده است. این فیلم کمدی فقط یک بازیگر اصلی دارد که آن هم سیامک انصاری است و خود مدیری به همراه آزاده صمدی هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«یک کارگر ساده نیازمندیم» اثر تازه منوچهر هادی است که در جشنواره فجر رونمایی شد و  آتیلا پسیانی ، یکتا ناصر  ، سیامک صفری ، سحر قریشی ، مهران احمدی ، فاطمه رستمی ، بهرام افشاری  وسیروس همتی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بعضیا فکر می‌کنن همه چیو با پول می‌تونن بخرن... و می‌خرن... متأسفانه!»

کد خبر 370154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha