جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جواد نکونام با مسئولان تراکتورسازی به توافق رسیده و ظرف یکی، دو روز آینده اولین تجربه سرمربیگری خود را در تیم تبریزی آغاز خواهد کرد.

نکونام

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که در پاس تهران با مدیریت آجورلو فوتبالش را آغاز کرد، مدتی است از فوتبال خداحافظی کرده است. او که یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود و رکورددار بازی در تیم ملی ایران است، مدتی در کنار کارلوس کی‌روش به عنوان دستیار فعالیت کرد اما همکاری کوتاه مدت آنها به پایان رسید.

نکونام ظرف روزهای گذشته با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جلساتی را برگزار کرد و در این جلسات توافق حاصل شد. قرار بر این است که نکونام به عنوان سرمربی کارش را شروع کند و اولین تجربه سرمربیگری را در تبریز پشت سر بگذارد.

او با مدیران تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده و فقط باید قرارداد امضا شود تا رسما هدایت این تیم را برعهده بگیرد. نکونام درباره حضورش در تراکتورسازی گفته است: «شهر تبریز برای من آشنا است. پیش از این قرار بود من در این شهر به عنوان بازیکن پیراهن این تیم بزرگ را بر تن کنم. این دوره مربوط به زمان حضور آقایان مجید جلالی و تونی اولیویرا بود که به دلیل حضورم در اروپا و موقعیتی که در آن سال‌ها به عنوان بازیکن داشتم میسر نشد و این افتخار نصیبم نشد که بتوانم بازی در یک تیم پرشور و حال و در حضور مردمانی که عشق و علاقه خود را به پای تیمی گذاشته‌اند که تشنه موفقیت است را تجربه کنم.»

وی افزود: «من از سال‌های دور به تیم تراکتورسازی علاقه‌مند بودم. اکنون اگر فرصتی دست دهد تا در قالب سرمربی‌ قدم به تیمی بگذارم که عطش موفقیت در آن برابر با عطش و انگیزه وصف‌نشدنی خودم در عرصه مربی‌گری است بی‌شک می‌توانم از تجاربی که سال‌ها در لالیگا و در کنار بزرگان فوتبال در اروپا کسب کردم و همچنین کار با بزرگانی چون کارلوس کی‌روش، برانکو و مربیان ایرانی که سال‌ها به عنوان بازیکن افتخار حضور در کنار آنها را داشتم نهایت بهره را ببرم هر چند که راه دراز است و پر پیچ و خم.»

شنیده می‌شود عباس آقایی، بازیکن سابق تراکتورسازی و مربی فصل گذشته گسترش فولاد یکی از دستیاران نکونام در تراکتورسازی خواهد بود.

کد خبر 370166

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha