دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

آنتونیو باندراس و الک بالدوین برای بازی در فیلمی براساس زندگینامه یکی از سرشناس‌ترین طراحان صنعت خودروسازی دنیا قرارداد امضا کردند.

سینما

به گزارش همشهري از اسكرين‌ديلي، اين پروژه سينمايي با نام موقت «لامبورگيني: افسانه» توليد مي‌شود و حق پخش آن در بازار هفتادمين جشنواره كن به خريداران عرضه خواهد شد. داستان درباره مردي به نام فروچيو لامبورگيني است كه با ايده‌هاي بي‌نظير خود به ايتاليا كمك كرد از زير آوار جنگ جهاني دوم كمر راست كند و به يكي از پيشروترين كشورها در عرصه خودروسازي تبديل شود.

ستاره سرشناس اسپانيايي در اين فيلم به نقش لامبورگيني ظاهر مي‌شود كه سال 1993 در 76سالگي از دنيا رفت. بالدوين هم كه در ماه‌هاي اخير بيشتر به‌دليل مسخره كردن دونالد ترامپ مشهور شده، ايفاي نقش انزو فراري (ديگر ستاره صنعت خودروسازي ايتاليا) را بر عهده خواهد داشت.

قرار است مايكل رادفورد، فيلمساز نامزد اسكار روي صندلي كارگرداني بنشيند و فيلم را براساس فيلمنامه‌اي از بابي مورسكو بسازد. مديران شركت امبي گروپ حق اقتباس از كتاب زندگينامه‌اي «فروچيو لامبورگيني: داستان رسمي» را به‌دست آورده‌اند؛ كتابي كه به قلم تونينو لامبورگيني، فرزند فروچيو نوشته شده است. اين پروژه بلندپروازانه ابتدا در ايتاليا مقابل دوربين مي‌رود و در ادامه كار در لوكيشن‌هاي ديگر پيگيري مي‌شود.

کد خبر 370173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha