همشهری آنلاین: در پی انتشار نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر « دستور ایجاد اختلالات فنی و کند شدن تبادل اخبار و اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام توسط دکتر جهانگیری» دفتر معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب این خبر از حراست نهاد ریاست جمهوری خواست در اسرع وقت موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

به گزارش ایسنا در متن منتشر شده از سوی دفتر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس‌جمهور آمده است:

«در روزهاي گذشته و در آستانه برگزاري دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري،‌ نامه‌اي جعلي و سراسر كذب به منظور تخريب دولت به امضاي معاون اول رييس جمهور خطاب به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در فضاي مجازي منتشر و در گروه هاي مختلف بازنشر يافته است.

از آن‌جا كه شكل و محتواي نامه مذكور در تضاد با مشي دولت است و تهيه كنندگان آن با جعل امضاء و سوء استفاده از سربرگ رياست جمهوري به طور سازمان يافته و با هدف تخريب دولت ذيل تيتر «رسوايي ديگر براي دولت» نامه را باز نشر مي دهند،‌ دفتر معاون اول رييس جمهور طي نامه‌اي از حراست نهاد رياست جمهوري خواست تا ضمن بررسي و اقدام لازم، نتيجه را در اسرع وقت اعلام نمايد.

لازم به ذكر است در چهارسال گذشته دولت با وجود فشارهاي فراوان از فيلتر شدن بسياري از شبكه هاي اجتماعي نظير «تلگرام» جلوگيري كرده و همواره بر افزايش آگاهي مردم و صيانت از آزادي هاي قانوني در جامعه اصرار داشته است. متاسفانه در روزهاي گذشته تمام مرزهاي قانوني و اخلاقي در تخريب دولت شكسته شده است كه نمونه آن انتشار چنين نامه هايي جعلي و كذب است.»

کد خبر 370384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha