چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: «ریکاردو دارین» یکی از برجسته‌ترین بازیگران سینمای آرژانتین به جمع بازیگران جدیدترین ساخته اصغر فرهادی پیوست.

سینما

 به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، «ریکاردو دارین» بازیگر سرشناس آرژانتینی به همراه «خاویر باردم» و «پنه‌لوپه کروز» که پیش از این حضورشان قطعی شده بود، بازیگران فیلم جدید و اسپانایی زبان فرهادی هستند که فیلمبرداری آن از اوایل ماه اوت در مادرید آغاز می‌شود.

این بازیگر سرشناس آرژانتینی، بازی در فیلم‌های سینمایی چون « ۹ملکه» «پسر تازه عروس» «ماه در اوالاندا»، «هاله»، «پیغام»، «ایکس‌ایکس‌وای» و «راز در چشمانشان» در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

«دارین» در فیلم جدید فرهادی نقش همسر «پنه‌لوپه کروز» را بازی می‌کند. این فیلم درامی خانوادگی و تریلری روانشناسانه است که در آن ماجرای دزدیدن یک دختر نوجوان به آشکار شدن رازهای خانواده ختم می‌شود.  

همچنین بر خلاف اعلام پیشین «پدرو آمادوار» و «آگوستین آلمادوار» با کمپانی «ال دسئو» دیگر تهیه‌کنندگی فیلم جدید فرهادی را برعهده نخواهند داشت و این پروژه که بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون دلار هزینه دارد، حاصل همکاری فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خواهد بود.

«الکساندر ماله‌گی» از کمپانی فرانسوی «ممنتو فیلم»، «آلوارو لونگوریا» از کمپانی اسپانیایی «استالوارتس مورنا فیلم» و «آندریا اوچیپنتی» از کمپانی ایتالیایی «لاکی رد» تهیه‌کنندگان این فیلم اسپانیایی زبان خواهند بود.

همچنین کمپانی «France ۳ Cinema» که تحت حمایت کانال پلاس وتلویزیون ملی فرانسه است نیز دیگر مشارک کننده در ساخت فیلم فرهادی است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

فرهادی فیلمنامه این اثر را به زبان فارسی نوشته و پس از آن به زبان اسپانیایی ترجمه شده است. کارگردان «جدایی نادر از سیمین» برای تجاری‌ترین فیلم کارنامه کاری خود گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده است که از میان آن‌ها  می‌توان به «آلبرتو ایگلسیاس» (آهنگساز)، «خوزه لوییس آلکائینه» (مدیر فیلمبرداری)، «کلارا نوتاری» (طراح صحنه) و «سونیا گرانده» (طراح لباس) اشاره کرد.

«الکساندر ماله‌گی» تهیه‌کننده «گذشته» و «فروشنده» درباره فیلم جدید فرهادی گفت: «این فیلم سومین همکاری من و فرهادی پس از «گذشته» و «فروشنده» است. من همچنان شیفته قدرت و ظرافت کارهای او هستم. در فیلم جدید داستانی هیجان‌انگیز، لوکیشن‌های فوق‌العاده و بازیگرانی درجه یک در اختیار داریم. این اثر پرتماشاگرترین فیلم فرهادی تا کنون خواهد بود و من دنبال جذب حداکثر میزان تماشاگران هستم.

اصغر فرهادی کارگردان برنده دو جایزه اسکار به فرانسه رفته تا به عنوان میهمان ویژه در مراسم افتتاحیه هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور داشته باشد. وی همچنین درباره فیلم جدیدش که قرار است برای رونمایی در جشنواره کن سال آینده آماده شود نیز با خریداران بین‌المللی صحبت خواهد کرد.

کد خبر 370396

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha