همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های مرحله دوم قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا، به مصاف تیم ژاپن رفت و در پایان مغلوب این تیم شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز از مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی زیر 23 سال بانوان آسیا با دیدار دو تیم ایران و ژاپن به پایان رسید.

در این بازی ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 14 و 25 بر 12 برابر چشم بادامی‌ها مغلوب شدند.

شبنم امینی، نگین شیرتری، فرناز اسماعیلی، تهمینه درگزنی، آیتک سلامت و هاله متقیان(لیبرو) ترکیب اصلی تیم ایران را در این بازی تشکیل دادند، اما سیما صدیقی (سرمربی تیم ملی ایران) همان طور که از قبل اعلام کرده بود از بازیکنان ذخیره نیز در این بازی استفاده کرد.

تیم ملی والیبال زیر 23 بانوان ایران در مرحله دوم این رقابت‌ها برابر تیم‌های ویتنام و ژاپن شکست خورد و با توجه به این که در مرحله مقدماتی برابر مالزی به پیروزی رسیده بود، نتیجه این برد در این مرحله محاسبه می‌شود و به این ترتیب تیم ایران به عنوان تیم سوم گروه خود در مرحله بعد باید به مصاف تیم چین‌تایپه که در گروه خود دوم شده است، برود.

 

کد خبر 370439

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha