همشهری آنلاین: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی اعلام کرد که شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، در دبی و ابوظبی متمرکز است و در شارجه شعبه اخذ رای وجود ندارد.

انتخابات

به گزارش ایرنا، سرکنسولگری ایران همچنین اعلام کرد به منظور رفاه حال هموطنان ، سرویس ایاب و ذهاب در دبی و شارجه مهیاست و از ساعت 7 صبح تا 5 عصر در خدمت هموطنانی است که برای دادن رای قصد عزیمت به پای صندوق رای را دارند.

همه هموطنان ایرانی اعم از مقیم و غیرمقیم در دبی می توانند برای رای دادن به صندوق مستقر در این شیخ نشین مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند.
ساعت رای گیری از 8 صبح روز جمعه 29 اردیبهشت آغاز و تا 6 عصر ادامه دارد.

همه متولدین 29 اردیبهشت 1378 و ماقبل آن می توانند در انتخابات شرکت کنند.

سرکنسولگری ایران همچنین از ایرانیان مقیم امارات خواست برای رای دادن شناسنامه و یا شماره ملی و یا گذرنامه معتبر به همراه داشته باشند.

از رای دهندگان خواسته شده از همراه آوردن وسایل اضافی و غیر متعارف از قبیل کیف و چمدان و لوازم غیر ضرور به محل اخذ رای خودداری کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، جمعه 29 اردیبهشت همزمان در ایران اسلامی و تمامی نمایندگی های کشورمان در سراسر جهان برگزار می شود.

۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت هستند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر رأی اولی خواهند بود.

کد خبر 370458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha