همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز با حضور در کارخانه شیشه مینا و در جمع کارگران رای خود را در صندوق انداخت و از همه هموطنان به ویژه کارگران برای حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

رای

به گزارش ایسنا، دکتر علی ربیعی در جمع خبرنگاران نیز گفت: امروز برای رای دادن به کارخانه آمده‌ام تا نمادی باشد بر گره خوردن انتخابات به اشتغال و تولید، امیدوارم چهار سال آینده سالی پر از اشتغال و رونق تولید باشد.

وی ادامه داد: به همه کارگران، بازنشستگان و گروه‌های هدفمان در سازمان بهزیستی و همه کسانی که فکر می‌کنند وضع بهتری را در آینده تجربه کنند، می‌گویم که بی‌بدیل‌ترین راه مشارکت، پای صندوق رای است، با مشارکت در انتخابات می‌توانیم، آمال،‌افکار و آرزوهای خود را برای ایران رقم بزنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من به عنوان کارگر قدیمی و وزیری که امروز مسوولیت‌های اقتصادی، اجتماعی، در حوزه کارگری را برعهده دارم، می‌گویم همه بازنشستگان کارگرها و همه افرادی که نیازمند هستند در جامعه از فرصت‌های برابر استفاده کنند در انتخابات مشارکت کنند.

ربیعی درباره عملکرد دولت دوازدهم در حوزه وزارت کار گفت: دولت دوازدهم باید در ادامه فعالیت دولت یازدهم، گام‌های اساسی و رو به جلویی در محو نابرابری، کاهش فقر و اشتغال فراگیر ضد فقر بردارد.

کد خبر 370495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha