همشهری آنلاین: نامزد مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی دومین نامزدی بود که با حضور در ستاد انتخابات از روال کار در این ستاد بازدید کرد و در رابطه با حاشیه‌های ایجاد شده برای انصرافش گفت:موتلفه درباره انصراف من اشتباه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام روحانی نخستین نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بود که صبح امروز از ستاد انتخابات بازدید کرد. پس از او اسحاق جهانگیری نامزد مستعفی این انتخابات به وزارت کشور آمد و دقایقی پیش مصطفی میرسلیم دیگر نامزد این انتخابات نیز از ستاد انتخابات بازدید کرد.


او که سابقه حضور در وزارت کشور را نیز داشته است، به خبرنگاران گفت: آمدم تا با دوستانی که در وزارت کشور زحمت می شکند دیدار کنم. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری روند انتخابات را خوب و پرشور ارزیابی کرد و افزود: اگرچه نقایصی وجود داشته اما در مجموع همه چیز خوب پیش رفته و میزان مشارکت در انتخابات خوب بوده است.


میرسلیم در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه حزب موتلفه اسلامی و ادامه حضور او در رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: متاسفانه اشتباهی انجام شد و بر اساس استنباطی که از سفر من به مشهد داشتند، فکر کردند که من از انتخابات کناره گیری کرده‌ام و این پیش تصور برایشان ایجاد شد. 

کد خبر 370501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha