همشهری آنلاین: دبیر شورای نگهبان پس از شرکت در انتخابات گفت: هر کس رئیس جمهور شد، افراد انقلابی را برای همکاری برگزیند.

به گزارش مهر، آیت الله احمدی جنتی دبیر شورای نگهبان پس از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل شورای نگهبان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همیشه مردم دعوت مقام معظم رهبری را برای مشارکت گسترده در انتخابات اجابت کرده اند، اظهار داشت: مردم همیشه با عقیده و ایمان سر صندوق های رأی حضور یافتند و می دانند که این یک وظیفه شرعی و ملی است.

وی ادامه داد: من هم به همین عنوان در انتخابات شرکت کرده ام و این را وظیفه خودم می دانم و امیدوارم آثار و برکات زیادی داشته باشد؛ این رأی ها سرنوشت آینده مملکت را معین می کند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: هر کسی باید احساس کند که دینی را نسبت به شهداء ادا می کند، باید از خون شهداء پاسداری کنیم، آنها در راه اسلام و انقلاب جان داده اند، ما هم باید در این راه حرکت کنیم.

آیت الله جنتی اظهار داشت: راه شهداء همین است و امیدواریم که انقلاب همیشه زنده باشد و همیشه کار دست افراد انقلابی باشد؛ اگر امور مملکت به دست افراد انقلابی بیفتد، مملکت آباد می شود و اگر آنها انقلابی نباشند، درست کار نمی کنند و مردم را معطل می کنند.

وی افزود: افراد غیرانقلابی کارها را بر خلاف رویه انجام می دهند؛ به همین دلیل هر کسی که رئیس جمهور شد باید افرادی را برای همکاری انتخاب کند که انقلابی باشند، امروز و فردا نکنند و با یک حرکت انقلابی کارها را ادامه دهند، قرص و محکم سر پا بایستند و استقامت داشته باشند.

دبیر شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که روند برگزاری انتخابات را تا این لحظه چطور می بینید؟ گفت: تاکنون روند انتخابات خوب بوده و تا آخر هم انشاءالله خوب خواهد بود؛ البته الان اول کار است و خیلی نشان نمی دهد، اما هرچه پیش برویم سر صندوق ها شلوغ تر می شود و انشاءالله نتایج بسیار خوبی در پی داشته باشد که هم خدا راضی باشد و هم مردم

کد خبر 370502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha