جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی حوزه‌ها)، شبکه‌های سیما به پوشش سراسری این رخداد بزرگ و سرنوشت‌ساز کشور می‌پردازد.

تلویزیون

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه‌های سیما اخبار و تصاویر حضور مردم در تهران و دیگر شهرهای کشور را به صورت زنده به تصویر می‌کشند.

  • شبکه یک سیما

‎ویژه برنامه انتخاباتی شبکه یک سیما از ساعت ٨ صبح آغاز می‌شود و گزارش‌هایی از همه استان‌های کشور پخش می‌شود.

‎پخش گفت‌وگوهای زنده از حوزه‌های انتخاباتی وزارت کشور، حسینیه امام خمینی، مسجد امیر و ... از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

‎همچنین در این برنامه که میلاد شیران، محمد رحمان نظام اسلامی و مهدی آقابیگی اجرای زنده آن را برعهده دارند، گزارش‌هایی از حال و هوای انتخاباتی شهرهای مختلف کشور پخش خواهد شد.

  • شبکه دو سیما

‎شبکه دو سیما با برنامه «با هم برای ایران» به پوشش سراسری این رخداد بزرگ و سرنوشت‌ساز کشور می‌پردازد.

‎در این برنامه علاوه بر انعکاس حضور حماسه‌ساز مردم جای جای ایران اسلامی در انتخابات ۹۶، گفت‌وگوهایی ویژه و زنده از ستاد انتخابات کشور و حوزه های رأى‌گیرى، ارتباط با مراکز استان‌ها و گزارش‌هاى مردمى برای بینندگان تدارک دیده شده است.

‎برنامه «با هم برای ایران» پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در ساعت‌های ۱۱، ۱۶ و ۲۱ و جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه از ۷:۳۰ تا پایان زمان رأى‌گیرى علاوه بر پخش نماهنگ، کلیپ، وله‌های مناسبتی، برنامه کودک و نوجوان و ... همراه ملت ایران در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

‎این برنامه در زمان های یاد شده و به صورت مستقیم با اجرای محمد جعفر خسروی، رویاالسادات حسینی و ناصر خیرخواه روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

  • شبکه سه سیما

‎«ایران سربلند» ویژه برنامه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شبکه سه سیما، جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۷ بامداد تا ۲۴ شامگاه در قالب  برنامه‌ای با عنوان «ایران سربلند»  پخش می شود.

‎این برنامه با اجرای محمدرضا حسینیان، شاهین جمشیدی، زهره سادات هاشمی، مسعود روشن پژوه، فرشید فهیم، حامد حاجیلو و احمد اکبر نژاد به صورت زنده اخبار انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را پوشش خواهد داد.

‎پخش نماهنگ‌ها، سرود های  انتخاباتی و ارتباط مستقیم با ایستگاه شبکه سه مستقر در مسجد النبی هفت حوض نارمک و همچنین مراکز استان ها و به تصویر کشیدن حضور مردم قهرمان ایران در پای صندوق‌ها و حضور ورزشکاران، هنرمندان و خوانندگان به مناسبت حماسه حضوراز بخش های دیگر این برنامه می باشد .

‎مجریان و گزارشگران شبکه سه سیما نیز چون محسن حاجیلو، بیژن خراسانی، پیمان طالبی،  امید گلیوند ، شهیار سعید نیا، حبیب میدانچی، ابوالفضل آقا خانی، سمیه قانعی، زهرا جهرمی و ... در این ایستگاه با مردم همیشه در صحنه گفتگو خواهند کرد .

  • شبکه پنج سیما

‎شبکه پنج نیز با ویژه برنامه انتخاباتی «حضور ملی» روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه همزمان با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر روی آنتن می رود.

‎این برنامه به تهیه کنندگی شهرام نسترن راد به صورت زنده در دو بخش استودیویی و پایگاه واحد سیار از ساعت ۸ صبح تا آخر شب از شبکه پنج پخش می شود.

‎واحد سیار شبکه پنج سیما با استقرار در مسجد جامع نازی آباد و حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی ( ع) در روز انتخابات با مردم همراه می شود و در بخش استودیویی نیز میزبان چهره های فرهنگی و هنری خواهد بود.

‎بیشتر مجریان شبکه پنج در این برنامه حضور خواهند داشت و ارتباط با مراکز استان ها، موسیقی تصویر، میان برنامه و.... از بخش های این ویژه برنامه است.

‎یکی از ویژگی‌های این برنامه حضور مردم و تهیه گزارش‌های مردمی است که حال و هوای انتخابات را به تصویر می کشد.

‎همچنین در روز ۲۹ اردیبهشت ماه شبکه پنج سیما، از ساعت ۸ صبح به صورت مستمر و منظم هر ساعت، ۱۰دقیقه خبر مربوط اخبار انتخابات برای مخاطبان خواهد داشت و برنامه ویژه انتخابات «حضور ملی» و دیگر برنامه های شبکه در جدول پخش قرار و روانه آنتن می شود.

  • شبکه افق

‎ویژه برنامه «عصرانه» جمعه این هفته همراه با مرور اخبار انتخابات و پخش زنده گزارش های مربوط به اخذ رأی در شعب مختلف تهران و شهرستان ها، در ۱۰ بخش روی آنتن شبکه افق می رود.

‎بخش نخست این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای محمدرضا باقری از ساعت ۷:۴۵ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه روی آنتن می رود و در ساعت های مختلف شاهد پخش زنده دیگر بخش های آن خواهیم بود.

‎«عصرانه» روز جمعه دارای بخش های مختلفی خواهد بود که از آن جمله می توان به مرور  شبکه های اجتماعی و اخبار خبرگزاری ها در مورد انتخابات اشاره کرد. همچنین

تصاویر زنده از حوزه‌های انتخابیه و ارتباط با خبرنگاران شبکه افق در شهر تهران و سایر شهرستان ها از دیگر بخش های آن به شمار می رود.

‎پخش آیتم های گزارشی از شعب اخذ رأی در روستاها نیز در دستور کار قرار دارد همچنین به تناوب شاهد ارتباط مستقیم با خبرنگار شبکه افق مستقر در وزارت کشور و ستاد انتخابات خواهیم بود.

‎مطابق روال سایر روزها، آیتم طنز هم در برنامه «عصرانه» روز جمعه همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گنجانده شده است.

‎بخش نخست ویژه برنامه انتخاباتی «عصرانه» از ساعت ۷:۴۵ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت تا ساعت ۸:۱۵ به صورت زنده روی آنتن می رود و دیگر بخش ها نیز به تناوب و در فواصل زمانی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ای پخش می شوند.

‎پخش این برنامه تا پایان زمان رسمی اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 370529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha