شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵
۰ نفر

همزمان با رونمایی از دومین پوستر فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» در بازار جشنواره کن، رسانه‌های هندی از اختلاف‌های جدی مجید مجیدی با یکی از بازیگران اصلی این فیلم خبر دادند.

سینما

به گزارش همشهري، تازه‌ترين تجربه كارگرداني فيلمساز نامزد اسكار ايران درباره رابطه ميان يك خواهر و برادر نوجوان است و يكي از نقش‌هاي اصلي آن را ايشان خطار، برادر شاهد كاپور بر عهده دارد و مالويكا موهانان هم نقش خواهر او را ايفا مي‌كند. مالويكا دختر كي‌يو موهانان، فيلمبردار برجسته سينماي هند است. گفته مي‌شود مجيدي در جريان فيلمبرداري آن سوي ابرها به‌شدت با خطار به مشكل خورده و كار آنها به مجادله هم رسيده است.

مجيدي كه در هند چهره‌اي بسيار محبوب است و خيلي‌ها او را با شاهكارهايي چون «باران»، «بچه‌هاي آسمان» و «رنگ خدا» مي‌شناسند، نخستين فيلم بين‌المللي خود را با حضور بازيگران عمدتا تازه‌كار در بمبئي و ديگر نقاط هند كليد زد. او حتي ترجيح داد قيد ستاره‌اي چون ديپيكا پادوكانه را بزند و به‌نظر مي‌رسيد همه‌‌چيز براي رقم خوردن تجربه‌اي بدون حاشيه و جنجال مهيا شده است اما در عمل اتفاقي ديگر افتاد كه صداي آن پس از پايان توليد به گوش مي‌رسد.

با اين حال، مجيدي كه سابقه‌اي درخشان در كار با بازيگران جوان و نوجوان در كارنامه دارد، تا امروز خود را از گمانه‌زني‌ها درباره دلايل اختلاف با بازيگر باليوودي كنار نگه‌داشته و بعيد است وارد حاشيه و جنجال شود. با توجه به محبوب بودن فيلمساز ايران در جشنواره‌هاي جهاني، انتظار مي‌رود آن سوي ابرها در بازار جشنواره كن با استقبال كارشناسان مواجه و حضور فيلم در چند رويداد مهم بين‌المللي از همين امروز قطعي شود.

مجيدي كه پيش‌تر در گفت‌وگو با رسانه‌هاي هندي از علاقه خود به فيلمسازاني چون ساتيا جيت‌راي خبر داده بود، مي‌تواند يك پروژه ايراني- باليوودي را در جهان پرآوازه كند. آن سوي ابرها دومين كار مشترك سينماي ايران با هند در يك سال اخير است. پيش از اين «سلام بمبئي» با حضور عوامل ايراني در هند مقابل دوربين رفته بود كه فروشي خيره‌كننده در ايران داشت و البته هنوز در هند به نمايش عمومي درنيامده است.

کد خبر 370565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha