مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات نصب عرشه فلزی پل روگذر جنوب به غرب تقاطع بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم خبر داد.

پل رو گذر علامه

محمدحسن وساق ضمن اعلام خبر فوق افزود: به‌دنبال تكميل پايه‌ها و كوله‌هاي پل روگذر جنوب به غرب تقاطع بلوار علامه عسگري با جاده قديم قم، عمليات نصب عرشه فلزي اين پل سواره رو از جبهه غربي پروژه آغاز شد و نخستين دهانه پل با موفقيت در محل خود نصب شد.

وي در تشريح روند پيشرفت عمليات اجرايي در ساير بخش‌هاي پروژه، از تلاش براي ساخت تيرهاي فلزي سقف زيرگذر غرب به شرق اين تقاطع خبر داد و گفت: اقدامات مربوط به احداث شمع‌ها در دوربرگردان‌هاي شمال به شمال و جنوب به جنوب كه به‌صورت زيرگذر اجرا مي‌شوند نيز با سرعت مناسبي ادامه دارد و در تمام مقاطعي كه با معارض ترافيكي مواجه نيست به اتمام رسيده‌است.

به گفته مجري طرح‌هاي پل و ابنيه سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، زير بار ترافيك رفتن پل روگذر جنوب به غرب تقاطع بلوار علامه عسگري با جاده قديم قم، امكان رفع معارضات ترافيكي و تكميل دوربرگردان‌هاي يادشده را فراهم خواهد كرد.

گفتني است طرح احداث تقاطع غيرهمسطح بلوار علامه عسگري با جاده قديم قم علاوه بر يك پل روگذر جنوب به غرب، شامل يك زيرگذر غرب به شرق و 2دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است و بهره‌برداري از آن علاوه بر تسهيل ترافيك معابر برون شهري، باعث كاهش مشكلات ترافيكي شهروندان ساكن در محدوده باقرشهر خواهد شد. پيشرفت عمليات اجرايي اين پروژه راهگشاي ترافيكي به مرز 70درصد رسيده‌ است.

کد خبر 370584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha