شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۸
۰ نفر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: محیط‌بانان باید مشمول سختی کار شوند.

حسن لطفي، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لايحه حمايت از محيط‌بانان و افزايش حمايت‌هاي قانوني آنها اظهار داشت: هدف از طرحي كه اخيرا به مجلس و كميسيون اجتماعي ارجاع شده، ادغام سازمان‌هاي محيط‌زيست، منابع طبيعي و هواشناسي به يك وزارتخانه است.

لطفي در ادامه افزود: اگر مجلس موفق شود اين وزارتخانه را تشكيل دهد، اين موضوع قطعا باعث بهترشدن وضعيت محيط‌بانان و محيط‌زيست خواهد شد.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تجديد‌نظر درباره وضعيت محيط‌بانان گفت: تا زماني كه اين طرح به تصويب نرسد اگر لوايح متعددي را بياوريم، ناقض لوايح قبلي خواهد بود؛ بنابراين ما منتظر هستيم تا اين لايحه به صحن بيايد و مراحل پاياني را بگذراند تا در رابطه با شرايط و وضعيت محيط‌بانان تجديد نظر كنيم. وي در ادامه با اشاره به لايحه مشمول سختي كار محيط‌بانان افزود: محيط‌بانان بايد مشمول سختي كار شوند كه در اين راستا وزارت كار توسط كميته‌اي كه براي حوزه‌هاي مختلف شغلي، سختي و شرايط كار را مشخص مي‌كند، اقدام مي‌كند.

به گفته وي، تمام دستگاه‌هاي اجرايي رشته‌هاي شغلي را در اين كميته مطرح مي‌كنند و با توجه به وضعيت كاري شاغلان در آن رشته شغلي، كميته، سختي كار را براي آنها تعيين مي‌كند.

کد خبر 370603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha