همشهری آنلاین: در چهارمین از روز مسابقات دو و میدانی چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، سحر ضیایی در پرتاب نیزه به مدال نقره دست یافت.

Sahar Ziyaea

به گزارش روابط عمومی فدراسيون دو و ميداني، در چهارمین روز از مسابقات دو و میدانی بازی‌ها نمایندگان دو و میدانی کشورمان در پرتاب نیزه و پرش ارتفاع بانون و پرتاب چکش آقایان به رقابت با حریفان خود پرداختند.

سحر ضیایی در پرتاب نیزه با پرتابی به طول 49.15 متر به عنوان نایب قهرمانی رسید و مدال نقره را بر گردن آویخت. این نخستین مدال بانوان تیم ملی دو و میدانی کشورمان بود که با شایستگی به ضیایی تعلق یافت.

در این ماده " توگسوز ادا " قهرمان ترکیه‌ای پرتاب نیزه المپیک حضور داشت که به عنوان نخست دست یافت..

  • توقف توکلی در پرش ارتفاع

نماینده پرش ارتفاع کشورمان در این ماده با پرش از مانع 1.65 متری به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد. سپیده توکلی، رکورددار پرش ارتفاع ایران در این مسابقه موفق به عبور از موانع بالاتر از 1.65 متری نشد و از دست‌یابی به مدال این دوره از مسابقات بازماند.

  • چهارمی مقدم در پرتاب چکش


پرتابگر چکش کشورمان که پیش از اعزام به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی رکورد 73.50 متر را ثبت کرده بود، یکی از امیدهای کسب مدال در این رقابت‌ها به شمار می رفت. رضا مقدم در این مسابقه با رکورد 70.90 در جایگاه چهارم ایستاد و به مدال دست نیافت.

 

کد خبر 370623

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha