همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی از حضور بی نظیر، وحدت بخش و دشمن شکن ملت ایران قدردانی کرد.

حسین دهقان

به گزارش وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان با انتشار پیامی با قدردانی از حضور بی نظیر، وحدت بخش و دشمن شکن ملت آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور گفت: این حضور حماسی پاسخی به دعوت و توصیه مقام معظم رهبری، تضمین کننده قدرت و امنیت کشور، وفاداری و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری ایران و تکرار حماسه ای بزرگ و افتخار آفرین در عرصه های حضور و مقاومت است.

وی همچنین با تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به ایشان و ملت رشید ایران خاطر نشان کرد: اعتماد مجدد و رای دو باره ی مردم به رئیس جمهورمنتخب نشان داد؛ راهی که دولت یازدهم برای پیشرفت و تعالی کشور در پیش گرفته است همچنان مورد تایید و پشتیبانی قاطبه ملت ایران قرار دارد که باید در دولت دوازدهم با شتاب بیشتری تداوم یابد.

وزیر دفاع در ادامه می افزاید: رقابت انتخاباتی پایان یافته و امروز آغاز فصل همدلی، وحدت، انسجام ملی و کار و تلاش جهادی و جهشی برای تحقق مطالبات به حق ملت ایران و رسیدن به افق های سند چشم انداز بیست ساله کشور و در یک کلام تحقق آرمان‌های رهبر عزیز انقلاب ، امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روزجمعه در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 370714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha