مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت پاکرو تاکسی شهر تهران از ارائه تسهیلات ویژه برای رانندگان تاکسی و آژانس برای تبدیل خودروهایشان به تاکسی‌های هیبریدی خبر داد.

تاکسی

به گزارش ايسنا، بهرام طاهریان با تشریح جزییات طرح ویژه جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با هیبریدی گفت: رانندگان تاکسی مدل 86 به بالا می‌توانند از تسهیلات این طرح ویژه برای جایگزینی تاکسی‌هایشان با خودروهای هیبریدی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این طرح برای تمامی رانندگان آژانس و تاکسی که در حال حاضر خودرویشان در خطوط مختلف در حال فعالیت است، می‌باشد، افزود: این طرح ویژه خودروهایی است که فعال و نه اسقاطی هستند که حداکثر عمر آنها نیز تا 10 سال است و شامل خودروهای مدل 86 به بالا می‌شود.

مدیرعامل شرکت پاکرو تاکسی شهر تهران با بیان اینکه خودروهای متقاضیان توسط کارشناسان بازرسی و به عنوان آورده نقدی تا سقف 10 میلیون تومان ارزش‌گذاری می‌شوند، تصریح کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده، افراد می‌توانند 45 میلیون تومان به صورت نقد پرداخت کنند و 30 میلیون تومان نیز سوبسید برای متقاضیان این خودروها در نظر گرفته شده است و می‌توانند در اقساط 4 ساله و 5 ساله نیز ماهانه مبالغی را پرداخت کنند و در عوض خودروهای هیبریدی سوناتای 2017 دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پاکرو تاکسی با بیان اینکه این تاکسی‌ها رنگ و نمره شده است و در انتظار واگذاری به متقاضیان هستند، گفت: اگر افراد نمی‌توانند 45 میلیون تومان نقد ابتدای قرارداد را پرداخت کنند می‌توانند نسبت به رزرو سه ماهه خودرو اقدام کرده و پس از پرداخت این مبلغ، خودرو را دریافت کنند.

کد خبر 370807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha