چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

۵ مرد نقابدار با حمله به گالری فرش، کارکنان آنجا را گروگان گرفتند و دست به سرقت مسلحانه زدند.

حدود 3هفته پيش، 5مرد كه نقاب به‌صورت داشتند به مغازه‌اي فرش‌فروشي در خيابان وليعصر تهران حمله بردند. كاركنان گالري با ديدن آنها به وحشت افتادند اما پيش از هرگونه اقدامي، مردان نقابدار با اسلحه و قمه آنها را تهديد به مرگ كردند و سپس همگي را به زيرزمين بردند و دست و پاهايشان را با طناب بستند. دزدان در زيرزمين را روي گروگان‌ها بستند و آنها را در انباري زنداني كردند و پس از آن با خيال راحت شروع به سرقت فرش‌هاي گران‌قيمت كرده و متواري شدند.

چند ساعت از ماجرا گذشته بود كه مردي وحشتزده با پليس تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه دزدان به گالري فرش خبر داد.
تيم تحقيق راهي محل حادثه شد و يكي از كاركنان گالري توضيح داد كه وقتي مردان نقابدار ما را در انباري زنداني كرده بودند، سر و صدايي از بالا مي‌شنيديم و متوجه شديم كه آنها در حال خالي كردن مغازه هستند.

حدود 4ساعت در انباري زنداني بوديم تا اينكه به سختي توانستيم دست و پايمان را باز كنيم اما در از آن طرف قفل شده بود. با داد و فرياد درخواست كمك كرديم تا اينكه همسايه‌ها صداي ما را شنيده و به كمكمان آمدند. آنها ما را نجات دادند و وقتي به بالا آمديم متوجه شديم كه دزدان مسلح بيش از 50تخته فرش نفيس و تابلو فرش ابريشمي را به سرقت برده‌اند.

به‌دنبال اين حادثه، ‌پرونده‌اي تشكيل شد و پيش روي بازپرس دادسراي ويژه سرقت قرار گرفت. از آنجا كه احتمال مي‌رود دزدان اطلاعات كاملي درباره محل سرقت داشته‌اند و احتمالا فردي آشنا با آنها همدست بوده است، هم‌اكنون تحقيقات پليس براي يافتن سرنخي از سارقان مسلح آغاز شده است.

کد خبر 371283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha