چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

جوانی که به اتهام تجاوز به پسری نوجوان به اعدام محکوم شده است با نوشتن توبه‌نامه از دادگاه تقاضای بخشش کرد.

متهم

عصر دوم دي‌ماه سال93 پسر 19ساله‌اي به كلانتري12 انديشه رفت و از حادثه هولناكي كه برايش رخ داده بود خبر داد. او گفت كه جواني با تهديد چاقو او را مورد آزار و اذيت قرار داده و 2نفر ديگر نيز از اين صحنه فيلمبرداري كرده‌اند. وي ادامه داد: در كوچه پسر جواني گوشي تلفن همراهم را از دستم قاپيد. اما وقتي دنبالش رفتم او پشت شمشادهاي بلندي در يك كوچه خلوت رفت و در آنجا برايم چاقو كشيد و شروع به تهديد كرد و من را مورد آزار و اذيت قرار داد. به‌جز او 2پسر ديگر هم آنجا بودند كه از صحنه‌هاي آزار و اذيت فيلمبرداري كردند و با تهديد گفتند اگر چيزي از اين ماجرا به كسي بگويم فيلم را منتشر مي‌كنند.

با ثبت اين شكايت، جوان آزارگر و 2شاهد اين حادثه دستگير و در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران پشت درهاي بسته محاكمه شدند. درحالي‌كه همه شواهد و مدارك عليه جوان آزارگر بود قضات دادگاه وي را به اعدام و 2همدستش را كه زير 18سال بودند به پرداخت جريمه نقدي و به‌دليل كتك زدن شاكي به پرداخت ديه محكوم كردند.

اين رأي مدتي بعد در شعبه 29 ديوان عالي كشور نيز تأييد و آماده اجرا شد. درحالي‌كه پسر جوان در يك قدمي چوبه دار قرار دارد چند روز قبل با ارسال نامه‌اي به دادگاه اعلام كرد كه توبه كرده است. با بررسي اين نامه او روز گذشته بار ديگر به دادگاه منتقل شد و در برابر هيأت قضايي قرار گرفت.

او گفت: مي‌دانم كه اشتباه بزرگي مرتكب شده‌ام اما در مدتي كه زنداني هستم اصلاح شده‌ام. در اين مدت در كلاس‌هاي قرآن زندان شركت و سوره‌هايي را حفظ كرده‌ام. من از گناه بزرگي كه مرتكب شده‌ام توبه كرده‌ام و از قضات دادگاه تقاضا مي‌كنم كه من را ببخشند. با پايان اظهارات متهم، توبه‌نامه او به دفتر رئيس قوه قضاييه فرستاده شد و قرار است به‌زودي درباره پذيرش يا عدم‌پذيرش درخواست او تصميم‌گيري شود.

کد خبر 371285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha