جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه ماه مبارک رمضان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدي درباره تدابير ترافيكي پليس براي ايام‌ماه مبارك رمضان اظهار كرد: ساعت پايان طرح زوج و فرد در ‌ماه مبارك رمضان با 2ساعت كاهش به ساعت 17رسيده است. بنابراين طرح ترافيك و زوج و فرد در ماه مبارك رمضان هر دو در روزهاي غيرتعطيل هفته به استثناي پنجشنبه‌ها از ساعت 6:30آغاز و تا ساعت 17ادامه خواهد داشت و در روزهاي پنجشنبه نيز در ساعت 13:30به پايان مي‌رسد.

وي با اشاره به حجم ترافيك در ساعات منتهي به اذان مغرب اظهار كرد: علاوه بر اينكه براي مديريت ترافيك در اين ساعات، ساعت پايان طرح زوج و فرد را كاهش داديم تعداد نيروهاي پليس راهور در معابر را نيز تقويت كرده و آنان نسبت به روان‌سازي‌ ترافيك و تسهيل آمد و شد اقدام خواهند كرد. جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ همچنين از استقرار مأموران پليس راهور در اطراف تفرجگاه‌ها، اماكن تفريحي و فرهنگي، اماكن زيارتي، مجتمع‌هاي تجاري و... خبر داد و گفت:

با توجه به اينكه تردد پس از اذان مغرب افزايش يافته و تا ساعاتي از بامداد نيز ادامه خواهد داشت مأموران ما در اطراف اين مراكز حضور داشته تا علاوه بر اينكه اقدام به روان‌سازي‌ ترافيك مي‌كنند با تخلفات احتمالي نيز برخورد لازم انجام شود. عابدي با بيان اينكه حضور مأموران تا حوالي اذان صبح در معابر ادامه خواهد داشت تصريح كرد:

در ماه مبارك رمضان نيز با تخلفات حادثه‌ساز همچون سرعت غيرمجاز، تردد كاميون‌ها در ساعات غيرمجاز و... برخورد خواهد شد و همكاران من با استقرار در معابر و بزرگراه‌ها با اين تخلفات برخورد خواهند كرد. وي درباره اينكه آيا در ماه مبارك رمضان ساعات حركت كاميون‌ها تغيير مي‌كند يا خير؟

به ايسنا گفت: هم‌اكنون در روزهاي عادي ساعت تردد كاميون‌ها از 22تا 6صبح است و در روزهاي تعطيل و پنجشنبه‌ها از 24تا 6صبح است و در ساعات قبل از آن با تردد كاميون‌ها در شهر برخورد خواهد شد. جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درباره تدابير ترافيكي پليس در شب‌هاي احيا نيز گفت: تمهيدات لازم براي مراسم شب‌هاي قدر و همچنين برگزاري نماز عيد فطر پيش‌بيني شده و در موعد مقرر جزئيات آن اطلاع‌رساني خواهد شد.

کد خبر 371392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha