مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان محدودیت اعمال شده برای طرح زوج و فرد ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ حسن عابدی در اين باره اظهارکرد:‌همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود در ایام ماه مبارک رمضان ساعت پایان طرح زوج و فرد دو ساعت کاهش یافته و همزمان با طرح ترافیک در ساعت 17 به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه این تصمیم به‌دنبال روانسازی ترافیک در ساعات منتهی به اذان مغرب و تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان گرفته شده است، گفت:‌ تغییری در ساعات آغاز طرح زوج و فرد ایجاد نشده و همزمان با طرح ترافیک و از ساعت 6:30 آغاز خواهد شد.

به گفته جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ هیچ تغییری در ساعت طرح ترافیک اعمال نشده و طرح ترافیک مانند گذشته در ساعت 17 به پایان می‌رسد.

عابدی با اشاره به محدوده طرح زوج و فرد افزود:‌ محدوده طرح زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه‌های چمران و نواب، از جنوب به بزرگراه بعثت و از شرق به بزرگراه امام علی (ع) محدود می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست که در ایام ماه مبارک رمضان زمان بازگشت خود از محل کار و انجام سفرهای درون شهری را مدیریت کرده و آن را به ساعات پایانی منتهی به اذان مغرب موکول نکنند.

کد خبر 371450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha