همشهری‌آنلاین: یک کارشناس تحلیل دست خط و امضا با مشاهده امضای رهبران گروه هفت در بیانیه نهایی اجلاس آنها در سیسیل، به تحلیل شخصیت برخی از آنها پرداخته و در همین راستا گفت، دونالد ترامپ لجباز و مغرور است.

 شیلا کورتز، کارشناس تحلیل دست خط افراد گفت که امضاهای رهبران شرکت کننده در اجلاس گروه هفت ویژگی‌های شخصیتی متفاوت آنها را آشکار می‌کند.

کورتز خاطرنشان کرد: امضای ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس نشان می‌دهد که او یک فرد محافظه‌کار است که نسبت به دیگران دچار تردید است.

او همچنین گفت که امضای دونالد ترامپ حاکی از آن است که او غرور بسیار دارد و نسبتا لجباز است.

saran۷

در عین حال این کارشناس گفت: ‌امضای آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان پیچیده‌تر و تحلیل آن بسیار دشوار است اما امضای مرکل نشان می‌دهد که او فردی با شم و ابتکار عمل قوی است و دوست دارد حرف بزند و کمی حسود است.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل،کورتز گفت که امضای جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا نیز نشان می‌دهد که او یک متفکر بی‌وقفه و سریع است که با وجود نامتعارف بودن از شخصیت واقعی خود محافظت می‌کند.

این کارشناس همچنین گفت: امضای شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن نیز با وجود آن‌که با حروف ژاپنی است اما قابل تحلیل بوده و نشان می‌دهد او یک فرد با انرژی فراوان و با ابتکار عمل و به باورهایش شدیدا پایبند است.

کورتز همچنین گفت: ترزا می نیز یک فرد حریص و بسیار در راه رسیدن به اهدافش با پشتکار است و دستاوردهایش را حفظ می‌کند.

کد خبر 371454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha