همشهری آنلاین: تیم والیبال بانوان بانک سرمایه در مقابل آلتای قزاقستان در سه ست پیاپی شکست خورد.

volleyball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم واليبال بانك سرمايه در سومين و آخرين ديدار خود در دور مقدماتي رقابت‌هاي قهرماني زنان باشگاه‌هاي آسيا، به ديدار آلتاي قزاقستان، ميزبان اين دوره از مسابقات رفت.

ست اول را شعبانيان مانند دو بازي قبل با تركيب عليخاني، برهاني، گيوه، صابري، شيخي و ابراهيمي آغاز كرد. ميانگين قدي بالاتر قزاق‌ها با متوسط قد ١٨٦ سانتي‌متر و حضور بازيكن قدرتمند كوبايي ((باتيستا يونسكا)) كه در سال ٢٠١٢ همراه با تيم ملي كشورش قهرمان گرند پري زنان جهان شده بود، كار را براي بازيكنان بانك سرمايه در ابتداي ست دشوار كرده بود.

قزاق‌ها ست اول را با حساب ٢٥-١٦ به سود خود به پایان رساندند.

ست دوم بر عكس ست اول بازي پاياپاي پيش مي‌رفت، ولي بازهم سرعتي‌زن قزاق‌ها توانست امتيازآور باشد و استراحت فني دوم سه امتياز اختلاف براي آلتاي بود. پس از استراحت فني دوم، تيم بانك سرمايه بازي خوبي را به نمايش گذاشت، ولي باز هم يار كوبايي آلتاي امتيازآوري كرد و درنهايت ٢٥-١٨ اين ست را هم بازيكنان حريف به نام خودشان ثبت كردند.

بازيكنان آلتاي كه از تجربه بسيار بالايي برخوردار بودند، ست سوم را هم ٢٥-١٩ به سود خود خاتمه دادند و بازي را در سه ست پياپي با پيروزي پشت سر گذاشتند.

مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي زنان آسيا از ٤ تا ١٢ خرداد در قزاقستان در حال پيگيري است و نماينده كشورمان، بانك سرمايه با يك برد و دو باخت در رده سوم گروه A قرار گرفت.

اين تيم روز دوشنبه (8 خرداد) در مرحله بعد به مصاف چين خواهد رفت.

 

کد خبر 371585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha