همشهری آنلاین: معاون شهردار تهران در صحن شورای شهر تهران گفت : عیسی شریفی تا دو روز گذشته در ایران بود.

شورای شهر

به گزارش مهر، مهدی چمران در آغاز سیصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالروز تأسیس اولین دوره مجلس شورای اسلامی پس از انقلاب گفت: در حالی که مجلس پیش از انقلاب یک مجلس فرمایشی بود امام خمینی (ره) اصرار داشتند مجلس شورای اسلامی شکل گیرد و شورای انقلاب جای خود را به مجلس بدهد که اتفاق بزرگی رخ داد؛ و امروز می‌بینیم که مجلس مایه فخر و مباهات ما است.

در ادامه عباس جدیدی با اشاره به اتمام دوره چهارم شورای شهر تهران خواستار ارائه عملکرد چهارساله شورا به مردم شد و افزود: هر یک از نمایندگان در این چهار سال عملکردی دارند که باید به سمع و نظر شهروندان برسانیم.

در جلسه این هفته شورای شهر تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به بداخلاقی‌های رسانه‌ای در خصوص استعفا و سفر معاون شهردار تهران به دلیل درمان فرزندش اظهار داشتند: عدم اطلاع‌رسانی درست از سوی روابط عمومی شهرداری تهران در این خصوص موجب شده که این هجمه اخبار نادرست درج شود. این در شرایطی است که ایشان مدتها قبل اعلام کرده بودند که باید برای درمان فرزندش سفری را داشته باشد.

در ادامه اعضای شورا تأکید کردند که جا دارد شورای شهر تهران از ایشان و زحمات و عملکردشان تقدیر کند.

مختاباد با بیان صحبت‌های فرزند دکتر شریفی معاون شهردار تهران در این رابطه گفت: بداخلاقی‌های رسانه‌ای در خصوص دکتر شریفی قابل پذیرش نیست و ضرورت داشت که روابط عمومی شهرداری به شفاف سازی آن می‌پرداخت.

احمد مسجد جامعی نیز گفت: همه تقصیرها گردن رسانه‌ها نیست و برخی از موضوعات نتیجه عملکرد ما است، بدنه کارشناسی شهرداری توانمند و قوی است و تمام مدیران باید از این ظرفیت استفاده کنند.

مرتضی طلائی هم پیشنهاد کرد: با حضور دکتر شریفی، معاون شهردار تهران در صحن شورای شهر تهران از خدمات چندین ساله وی به شهر تهران تقدیر شود.

ناصر امانی معاون شهردار تهران نیز در این جلسه گفت: آقای شریفی تا دو شب گذشته در ایران بوده و از کشور خارج نشده بود، منبع خبر خروج وی در روزهای گذشته یک سایت ضدانقلاب بوده است.

کد خبر 371587

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha