مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
۰ نفر

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به‌منظور تسهیل در رفت‌وآمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک و ۳ متروی تهران از امشب افزایش می‌یابد.

علي عبدالله‌پور درخصوص افزايش ساعات خدمات‌دهي مترو همزمان با برگزاري نمايشگاه قرآن گفت: از امروز تا پايان زمان برگزاري نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم (26خرداد)، ساعت مسافرگيري در خط يك و 3متروي تهران كه در مسير مصلاي بزرگ امام خميني قرار دارند افزايش مي‌يابد.

قائم‌مقام مديرعامل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه با بيان اينكه ساعات كار متروي تهران در شرايط عادي تا ۲۲:۳۰ است، تصريح كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته است مقرر شد تا يك ساعت و نيم به خدمات‌دهي اين وسيله حمل‌ونقل عمومي در ايام برپايي بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم اضافه شود تا بازديدكنندگان بتوانند با خاطري آسوده از اين وسيله ايمن و پاك براي دسترسي به نمايشگاه استفاده كنند. وي افزود: فاصله حركت قطارها در خط يك و 3 متروي تهران حدفاصل ساعت 22:30تا 24، بيست دقيقه درنظر گرفته شده است و بازديدكنندگان مي‌توانند تا ساعت24 از آخرين قطارهايي كه از 2 ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي عبور مي‌كنند، به مقصد خود حركت كنند.

بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگي» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال‌جاري (همزمان با دوم تا بيست و يكم‌ماه مبارك رمضان) در مصلاي بزرگ امام‌خميني ميزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

کد خبر 371803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha