همشهری آنلاین: هزاران تن از بسیجیان بمناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور در حسینیه جماران با بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

بسیجیان

به گزارش ایرنا، فرماندهان، مقامات لشکری و کشوری و هزاران نفر در رده سازمان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، اقشار و متخصصین امروز در حسینیه جماران گردهم آمده تا بار دیگر در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ایشان تجدید میثاق کرده و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک بگویند.

حجت الاسلام امیر شاهانی رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین در این گردهمایی با ذکر یاد و خاطره ای از بنیانگذار انقلاب اسلامی در حسینیه جماران با حضور رزمندگان اسلام، گفت: حضرت امام (ره) در برابر مردم خضوع و خشوع داشته و در ملاقات با مردم، بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس این خلق نیکو را همواره بکار بستند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار و متخصصین با بیان اینکه بیش از 210 هزار شهید جان خود را در راه اسلام و کشور فدا کردند، اظهار کرد: این شهدا با امام ارتباط معنوی داشته و حدود یک میلیون جانباز جنگ تحمیلی هم با نام و عشق امام فداکاری و ایثارگری کردند.

شاهانی افزود: دشمن امروز همین ارتباط معنوی مردم و بسیجیان را با رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه گرفته است ، دشمن تلاش دارد این ارتباط معنوی را با ایجاد شبهه و تضعیف ایمان میان مردم هدف قرار دهد.

وی گفت : دشمن این احساس را دارد که با گسستن این ارتباط به هدف خود برسد اما هیچگاه دشمن در ایران اسلامی به اهداف خود و ایجاد گسست در ارتباط میان مردم و رهبری دست نخواهد یافت.

شاهانی با بیان اینکه مردم ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و خواهند بود، تصریح کرد: نمونه بارز این حمایت مردمی ، شرکت گسترده در انتخابات با هر نوع سلیقه بود که به فرمان امام خود لبیک گفتند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار و متخصصین با بیان اینکه بسیج خشم انقلابی خود را نسبت به آمریکای جنایتکار حفظ خواهد کرد، گفت: بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران بدانند، بسیج پیرو رهبری و در کنار مردم است و هیچ گاه سر سازش با آمریکا نخواهد داشت.

در این مراسم بسیجیان اشعار انقلابی را در تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همخوانی کردند و یاد و خاطره امام خود را زنده نگاه داشتند.

در پایان این مراسم بیانیه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) توسط یکی از اعضای فعال بسیج اقشار قرائت شد.

کد خبر 371862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha