چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

مأمور پلیس که متهم است در جریان دستگیری یک مظنون با شلیک گلوله باعث قتل او شده است، در دادگاه به اتهام قتل عمدی محاکمه شد.

اين حادثه روز 23مرداد‌ماه سال95 حوالي خيابان خواجه عبدالله اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه مأموران پليس با ديدن 2جوان كه با ديلم مشغول خم‌كردن در يك خودرو بودند، به آنها دستور ايست دادند اما 2مظنون فرار كردند. در جريان تعقيب و گريز با يكي از متهمان او وارد كوچه‌اي بن‌بست شد و وقتي راه را براي فرار بسته ديد تصميم گرفت مسير كوچه را برگردد. اما يكي از مأموران به سوي وي شليك كرد و يكي از 6گلوله شليك شده به پهلوي وي اصابت كرد و باعث مرگش شد. با انجام تحقيقات در اين‌باره پرونده مأمور پليس به اتهام قتل عمدي به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه ديروز در شعبه هشتم به رياست قاضي حشمت‌الله توكلي برگزار شد، خانواده مقتول براي مأمور پليس درخواست صدور حكم قصاص كردند اما او در دفاع از خودش گفت: مقتول با خودرواش به سوي من حركت مي‌كرد و با وجود اينكه دستور ايست دادم و چند تير هوايي شليك كردم، اما او به مسيرش ادامه داد و من هم براي دفاع از خودم شليك كردم. حالا هم تقاضاي صدور حكم برائت از اتهام قتل شبه عمد را دارم. با پايان دفاعيات متهم و وكيل مدافعش ختم جلسه اعلام شد.

کد خبر 372003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha