شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از اهل قلم و کتاب خواست تا کتاب های پیشنهادی خود را تا ۳۰ شهریور به دبیرخانه کتاب سال ارسال کنند.

دبیرخانه جایزه كتاب سال ضمن اعلام این خبر نوشت: از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت می‌كند با ثبت نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir كتاب یا كتاب‌های پیشنهادی خود را تا 30 شهریورماه سال جاری به دبیر خانه كتاب سال ارسال كنند.

آثار ارسالی باید برای نخستین بار در سال 1395 منتشر شده باشند و جزو كتاب‌های كمك درسی و افست نباشد. علاوه بر این، كتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد. تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند كه پدید آورنده یا ناشر كتاب، كاربرگ ثبت نام را در تارنمای جایزه تكمیل و به همراه دو نسخه از كتاب ارسال كند. همچنین، ارسال لوح فشرده متن اصلی آثار ترجمه شده الزامی است و آثار دریافت شده باز گردانده نخواهد شد.

كتاب‌های داستان بزرگسال، تاریخ و نقد ادبی(تالیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و كودك و نوجوان، به دلیل هم‌پوشانی با جایزه جلال آل احمد و جایزه شعر فجر در كتاب سال بررسی نمی‌شوند.

دبیرخانه جایزه كتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت می‌كند با ثبت نام در تارنمای اینترنتی www.ketabsal.ir كتاب یا كتاب‌های پیشنهادی خود را تا 30 شهریور ماه سال جاری به دبیر خانه كتاب سال به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه دوم ارسال كنند و یا برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66966219 تماس بگیرند.

کد خبر 372045

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha