جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه سعودی الریاض پیش بینی کرد که به دنبال پنج کودتای روی داده در دوحه از سال ۱۹۷۱ تا ۲۰۱۳ کودتای ششم قطر در راه است.

 الریاض ، قطر را به کودتا تهدید کرد

به گزارش ايرنا، الریاض ضمن اعلام این مطلب افزود: پس از گذشت چهار سال از حکمرانی تمیم بن حمد امیر قطر او نتوانست دوستی برای خود بیابد بلکه برعکس دشمنان بسیاری را به دست آورد.

این روزنامه سعودی نوشت: اولین تهدید فراروی تمیمی از سوی خاندان 'احمد بن علی' متوجه او است زیرا به عنوان صاحب حق اصلی و قانونی در حاکمیت بر قطر در صدد انتقام گرفتن از امیر فعلی این کشور است.

الریاض ادامه داد: تهدید بعدی فراروی تمیم از سوی پدر حمد بن خلیفه آل ثانی و فرزندش مشعل متوجه او است . موزه مادر تمیم مشعل را به نفع پسرش از صحنه کنار گذاشت.

روزنامه مزبور مدعی شد که عموزادگان تمیم شاخه احمد بن علی از خاندان آل ثانی با صدور بیانیه ای از عربستان عذرخواهی کردند و از رویکردهای تمیم ابراز بیزاری و برائت کردند.

الریاض به نقل از بیانیه مزبور نوشت: خاندان آل ثانی اعلام کردند که حوصله شان از سیاست های تمیم به سر آمده است و قطر در آستانه یک کودتای جدید قرار دارد که بر پایه آن به خاندان اصلی یعنی احمد بن علی بازخواهد گشت.

کد خبر 372053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha