دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

کمتر از چند ساعت پس از برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر احتمال حضور محمد احسانی در یکی از پست‌های کلیدی سازمان سینمایی وزارت ارشاد، معاون سیما با صدور حکمی او را به سمت مدیر شبکه نسیم منصوب کرد.

به گزارش همشهري، چهره مورد وثوق و اطمينان اهالي سينما و تلويزيون در شرايطي مديريت يكي از موفق‌ترين شبكه‌هاي تلويزيون را برعهده گرفت كه درست يك روز پيش‌تر خبر پايان توليد «دورهمي» و كوچ مهران مديري از شبكه نسيم به مقصد شبكه3 منتشر شده بود. با اين حال رضا پورحسين، قائم‌مقام معاون سيما خود را از تك و تا نينداخت و از ادامه توليد و پخش دورهمي تا پايان سال در اين شبكه خبر داد.

اين نظر كه خيلي‌ها را به ادامه كار مديري در شبكه نسيم اميدوار كرده بود، كمتر از يكي، دو ساعت دوام آورد و تهيه‌كننده دورهمي جدايي مجري برنامه را تأييد كرد. هاشم رضايت در اين‌باره به ايسنا گفت: مديري صلاح دانست با طرح و برنامه‌اي ديگر ادامه بدهد و ما هنوز براي جايگزيني او فكري نكرده‌ايم. چند گزينه مدنظر ماست اما به هيچ عنوان نمي‌توان از كسي به‌عنوان گزينه نهايي نام برد. پايان دورهمي ناگهاني نبود و ما از قبل مي‌دانستيم بايد ۱۵۶برنامه بسازيم.

همزمان با حضور احساني در شبكه نسيم و انتصاب حسين كرمي به سمت مدير مركز سيمافيلم، پخش 2قسمت از برنامه «ماه عسل» با حضور خواهران منصوريان، موافقان و مخالفان احسان عليخاني را در فضاي مجازي به‌خط كرد. محمود شهرياري كه چند سالي است در تلويزيون حضور ندارد به عليخاني هشدار داد كه مراقب محبوبيت خود باشد و آزاده نامداري و رضا رشيدپور هم كه از مجريان مغضوب تلويزيون هستند به دفاع از مجري ماه عسل پرداختند.

کد خبر 372263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha