چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

یک کیسه مشکی سوراخ و کمی چرب‌زبانی ابزار مرد شیاد برای سرقت از زنان سالخورده بود. او با همدستی دختر مورد علاقه‌اش نزد زنان سالخورده می‌رفت و با ترفندی ویژه طلاهای آنها را سرقت می‌کرد.

او كه وانمود مي‌كرد مي‌خواهد به نيازمندان كمك كند به بهانه‌اي جواهرات طعمه هايش را مي‌گرفت و در كيسه‌اي مشكي رنگ مي‌گذاشت اما ته اين كيسه سوراخ بود و در نهايت طلاها نصيب او مي‌شد. با دستگيري مرد شياد معلوم شد كه او با اين ترفند از افراد زيادي سرقت كرده است. به همين دليل بازپرس دادسراي ويژه سرقت از افرادي كه با اين شيوه از آنها سرقت شده دعوت كرد براي شناسايي متهم به شعبه پنجم دادسرا يا اداره پنجم پليس آگاهي مراجعه كنند. متهم ديروز در گفت‌وگويي جزئيات بيشتري از سرقت‌هايش را بازگو كرد.

  • چطور شد كه تصميم گرفتي دست به سرقت بزني؟

طمع زياد من را وادار به اين كار كرد. مدتي بود كه در يك بنگاه معاملات املاك كار مي‌كردم. علاقه زيادي به خريد خودروي مزدا 3داشتم اما پول كافي براي اين كار نداشتم. مدتي گذشت تا اينكه فهميدم مي‌شود به‌طور قسطي اين خودرو را خريد اما براي اين كار هم حدود 30ميليون تومان لازم بود. به همين دليل تصميم به سرقت گرفتم تا علاوه بر جور كردن وديعه خريد خودرو بتوانم اقساط آن را هم پرداخت كنم.

  • چطور شد كه سرقت از زنان سالخورده به ذهنت رسيد؟

اين كار را از يكي از دوستانم ياد گرفتم. او گفت اين شيوه بهترين راه براي به‌دست آوردن پول است. او چند مرتبه من را همراه خودش به سرقت برد و وقتي خوب اين كار را ياد گرفتم خودم با دختر مورد علاقه‌ام به دزدي مي‌رفتم. وقتي او همراهم بود طعمه هايم آسان‌تر به من اعتماد مي‌كردند و طلاهاي‌شان را در اختيارم مي‌گذاشتند.

  • شيوه‌اي كه از آن براي سركيسه كردن پيرزن‌ها استفاده مي‌كردي را توضيح بده.

ابتدا با همدستم زنان سالخورده‌اي را كه طلا داشتند شناسايي مي‌كرديم و سراغ‌شان مي‌رفتيم. ابتدا از آنها آدرس مسجد محله را مي‌پرسيديم و وانمود مي‌كرديم كه مي‌خواهيم به افراد نيازمند كمك كنيم. همين حرف‌ها براي جلب اعتماد آنها كافي بود. در ادامه من كيسه‌اي مشكي رنگ را كه داخل آن لباس‌هاي كهنه بود نشان مي‌دادم و مي‌گفتم مي‌خواهم اين لباس‌ها را به افراد نيازمند بدهم.

اين حرف‌ها باعث مي‌شد آنها بيشتر به من اعتماد كنند و در نهايت دختر مورد علاقه‌ام را نشان مي‌دادم و مي‌گفتم كه مي‌خواهم با او ازدواج كنم و براي خريد طلا راهنمايي مي‌خواهم. مي‌گفتم نمي‌دانم طلاهاي عيار بالا چه شكلي است و از آنها مي‌خواستم طلاهاي‌شان را نشانم دهند. آنها هم فريب مي‌خوردند و جواهرات‌شان را به من مي‌دادند و من هم پس از نگاه كردن آنها را داخل كيسه مشكي رنگ مي‌انداختم و كيسه را به آنها مي‌دادم اما كيسه سوراخ بود و جواهرات از آن بيرون مي‌افتاد و در ادامه آن را بر مي‌داشتيم.

  • به‌خاطر سرقت از زنان سالخورده پشيمان نيستي ؟

آن زمان فقط به نقشه‌ام و اينكه بتوانم پول به‌دست بياورم و خودرو بخرم فكر مي‌كردم اما حالا پشيمانم. من قبل از سرقت‌ها مواد‌مخدر مصرف مي‌كردم و حالت طبيعي نداشتم اما حالا پشيمانم چرا كه ديگر نمي‌توانم با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج كنم. او مخالف اين سرقت‌ها بود اما من را همراهي مي‌كرد.

کد خبر 372545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha