همشهری آنلاین: رئیس جمهوری با بیان این که اقدام تروریستی تهران در واقع انتقام از دموکراسی است گفت: همواره وقتی ملت ایران پیروزی بزرگی به دست می آورد بدخواهان به دنبال این هستند که ضربه ای به مردم و کشور وارد کنند.

روحانی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه اخیر تروریستی تهران در گفت وگوی تلویزیونی گفت: حضور مردم در یک مشارکت فوق العاده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، همه بدخواهان ما را به اعجاب واداشت و دوستان ما را در سراسر جهان خوشحال کرد.

رئیس جمهور افزود: این اقدام تروریستی درواقع انتقام از دموکراسی است.

وی گفت: دموکراسی در منطقه ما چه آنهایی که حامی تروریسم هستند و در زندگی سیاسی شان دموکراسی ندیده اند و چه آنهایی که تروریست هستند، با دموکراسی تحت عنوان دموقراتی طاغوت تحت عنوان طاغوت یاد می کنند و با دموکراسی مخالفند.

روحانی افزود: چون دموکراسی اساس فکری تروریست‌ها را از بین می‌برد و نشان می‌دهد خشونت راه حل نیست، زور راه حل نیست، راه حل رأی مردم است، انتخابات و صندوق انتخابات به مبنای فکری خشونت طلبان و تروریست‌ها ضربه کاری زده است و همه حامیان آنها دنبال انتقام بودند، غافل از آنکه مردم ایران، مردمی مقاوم هستند و از این حوادث در زندگی خودشان فراوان دیده‌اند.

رئیس جمهور گفت: مردم ایران از سال 57 و از 22 بهمن ماه تا امروز حوادث اینچنینی فراوانی دیده‌اند.

روحانی افزود: مردم راه خودشان را برای دستیابی به اهداف ملی، انسجام ملی و وحدت ملی ادامه خواهند داد و بی‌تردید ملت ایران، ملتی موفق خواهد بود.

کد خبر 372582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha