جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

عبداللطیف کشیش که چند سال پیش با فیلم غیراخلاقی «آبی گرم‌ترین رنگ است» جایزه اصلی جشنواره کن را برده بود، برای به پایان رساندن مراحل پس‌تولید فیلم تازه خود ناچار به حراج کردن نخل طلا شده است.

به گزارش همشهري، بسياري انتظار داشتند «مكتوب، عشق من» امسال يكي از فيلم‌هاي حاضر در بخش مسابقه هفتادمين دوره جشنواره كن باشد اما فيلمساز فرانسوي براي به پايان رساندن پروژه تازه خود به بحران مالي خورده و حالا تنها راه چاره را به حراج گذاشتن معتبرترين جايزه موجود در كارنامه‌اش مي‌داند.

نخل طلا كه سال 2013در جشنواره كن به آبي گرم‌ترين رنگ است اهدا شد، به بالاترين قيمت پيشنهادي فروخته مي‌شود تا پول مورد نياز براي كامل شدن توليد«مكتوب، عشق من» فراهم شود. ضمن اينكه كشيش چند تابلوي نقاشي رنگ روغن را هم در كنار نخل طلا به حراج مي‌گذارد تا در فرايند پس‌توليد پروژه به مشكل مالي نخورد.

مكتوب، عشق من كه پيش از اين «مكتوب، مكتوب است» نام داشت، داستان فيلمنامه‌نويسي جوان به نام امين را روايت مي‌كند كه براي گذراندن تعطيلات تابستاني خود به خانه‌اي در سواحل مديترانه مي‌رود. كشيش 56ساله اصالتي تونسي دارد اما همگان او را كارگرداني فرانسوي مي‌دانند.

کد خبر 372618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha