یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ملانیا ترامپ ۴۷ ساله، بانوی اول آمریکا که از زمان پیروزی دونالد ترامپ، همسرش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به‌خاطر تحصیل بارون ترامپ،‌ فرزند کوچکش همچنان در برج ترامپ واقع در نیویورک زندگی کرده بود در چند روز آتی به کاخ سفید واقع در واشنگتن نقل مکان خواهد کرد.

روزنامه پلیتیکل به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ملانیا و بارون ۱۱ ساله ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد)؛ روزی که دونالد ترامپ ۷۱ ساله خواهد شد به کاخ سفید نقل مکان می‌کنند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز اعلام کرده که بانوی اول آمریکا و پسر کوچکش در چند روز آتی به کاخ سفید نقل مکان خواهد کرد اما هیچ تاریخ دقیقی را مطرح نکرده است.

گزارش شده این نقل مکان در بحبوحه سیل بی‌پایان خودآزاری‌ها،‌ افشای اخبار مربوط به روسیه، تنش‌های نامناسب داخلی در کاخ سفید و دیگر ناآرامی‌هایی که ریاست‌جمهوری ترامپ را فلج کرده، انجام مي‌شود.

معمولا هنگامی که رئیس‌جمهور جدیدی زمام امور آمریکا را برعهده می‌گیرد خانواده‌اش یکی از بخش‌های اتوماتیک گذار قدرت هستند. میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا و دو فرزندش به دنبال پیروزی باراک اوباما فورا به کاخ سفید نقل مکان کردند اما ملانیا نخستین بانوی اول در تاریخ مدرن است که با تاخیر چند ماهه وارد کاخ سفید می‌شود.

ترامپ در چندین هفته اخیر هم‌زمان با این‌که سیل گزارش‌ها در خصوص ادعای مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا با هدف کمک به پیروزی او را رد می‌کرد، تنها در کاخ سفید به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه،كاترین جلیسون، استاد تاریخ در دانشگاه اوهایو گفت: ورود خانواده ترامپ به کاخ سفید چیزی را عوض نخواهد کرد و تنها به ازدواج ترامپ یک ثبات می‌بخشد.

او گفت: این اقدام این تفکر را به همراه دارد که رئیس‌جمهور از یک ازدواج پایدار و مستحکم برخوردار است و زندگی خانوادگی‌اش تحت کنترل است.

میشل اوباما در زمان ریاست‌جمهوری همسرش در حوزه سیاست به ویژه در مسائل آموزش و توانمندسازی زنان بسیار فعال بود اما ملانیا ترامپ از زمان به قدرت رسیدن همسرش زندگی بی‌سروصدایی را حفظ کرده است.

کد خبر 372849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha