مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

نشست هماهنگی روز جهانی قدس در راستای هم‌افزایی فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری تهران و سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین برای برپایی مراسم روز جهانی قدس برگزار شد.

اين نشست با حضور مجتبي عبداللهي، معاون اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران و با حضور مديركل فرهنگي شهرداري تهران، نمايندگان سازمان‌هاي فرهنگي هنري، بسيج شهرداري تهران، اتوبوسراني، تاكسيراني، مترو، مديريت محله، آتش‌نشاني و مسئولان سازمان‌هاي مردم‌نهاد حامي فلسطين برگزار شد.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در اين نشست طي سخناني اظهار كرد: تمامي مجموعه شهرداري تهران بايد برنامه‌ريزي‌هاي لازم را براي برگزاري راهپيمايي روز قدس پيش‌بيني و تدابير لازم براي انتقال مردم از مساجد و ميادين مختلف را اتخاذ كنند. وي با اشاره به برنامه‌ريزي براي راهپيمايي روز قدس گفت: بنا داريم به ياري خداوند و با پيش‌بيني اقداماتي كه صورت مي‌دهيم يك روز خاص و پرشور را با حضور مردم رقم بزنيم.

عبداللهي بر ضرورت برگزاري هدفمند و پرشور راهپيمايي روزجهاني قدس باتوجه به حوادث تروريستي اخير در تهران و همچنين شرايط بسيار حساس منطقه‌اي و خارجي تأكيد كرد. معاون اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران، در ادامه با بيان اينكه برنامه‌هاي لازم درخصوص تبليغات محيطي «روز قدس» در سطح شهر تهران پيش‌بيني مي‌شود، افزود: تهيه و نصب بنر روي بيلبوردها و سازه‌هاي پرتابل در سطح شهر تهران و در اطراف دانشگاه تهران و انجام تبليغات محيطي در تلويزيون‌هاي شهري ازجمله اقدامات سازمان زيباسازي است. عبداللهي، اظهار اميدواري كرد كه با همدلي و بسيج ظرفيت‌هاي شهرداري تهران و بهره‌گيري از تجربيات سال‌هاي گذشته در اين خصوص و همچنين توانمندي بخش‌هاي مختلف، روز باشكوه و با عظمت درخصوص استكبارستيزي را شاهد باشيم.

کد خبر 372924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha