همشهری آنلاین: در روز دوم رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ گرجستان جمال عبادی به مدال طلا دست یافت و امیری و عزیزی صاحب مدال برنز شدند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات چهار وزن دوم پيكارهای کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا که روز یکشنبه (21 خرداد) در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد؛ نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در کشتی آزاد و در وزن 70 کیلوگرم، جمال عبادی با شکست دادن کشتی‌گیرانی از کشور آذربایجان، به دیدار فینال راه یافت. وی در این مسابقه کشتی‌گیر گرجستانی را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 86 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در کشتی نخست حریفی از لهستان را شکست داد و در دور بعد مقابل حریف خود مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 125 کیلوگرم، امیررضا امیری در مبارزه نخست مقابل کشتی‌گیر ارمنستانی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این دیدار برابر نماینده مجارستان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این مسابقه کشتی‌گیری از کشور لهستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در کشتی فرنگی و در وزن 75 کیلوگرم، پیام بویری در کشتی نخست مقابل نماینده گرجستان مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 85 کیلوگرم، سامان عزیزی مقابل نماینده آمریکا مغلوب شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی راهی گروه بازنده‌ها شد و با پیروزی بر حریف خود در این مرحله، به دیدار رده‌بندی راه یافت و با برتری مقابل کشتی‌گیر گرجستانی، نفر سوم اروپا صاحب مدال برنز شد.

در وزن 130 کیلوگرم، امیر قاسمی منجزی مقابل نماینده بلاروس شکست خورد و راهی دیدار شانس مجدد شد، اما در این مسابقه نیز مقابل کشتی‌گیر گرجستانی مغلوب و حذف شد.

در روز نخست این مسابقات مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا رسید و مصیب اکبری و امیرحسین حسینی در اوزان 59 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی صاحب مدال برنز شدند.

کد خبر 372935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha