دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

ماموران پلیس هرمزگان در جریان درگیری مسلحانه با گروه ۴ نفره اشرار در کوه‌های رودان، تمامی آنها را به هلاکت رساندند. از این افراد مقداری سلاح، مهمات و یک پرچم داعش کشف شد.

روز يكشنبه مأموران پليس استان هرمزگان در جريان فعاليت و تردد عده‌اي از اشرار در كوه‌هاي اطراف شهرستان رودان قرار گرفتند. از آنجا كه احتمال مي‌رفت اين افراد قصد سرقت و برهم زدن نظم عمومي را دارند، تيم‌هاي عملياتي پليس امنيت عمومي براي دستگيري آنها وارد عمل و راهي كوه‌هاي اين منطقه شدند.

عمليات مأموران از عصر يكشنبه شروع شد و همزمان با تاريك شدن هوا مأموران موفق شدند اعضاي اين گروه را شناسايي كنند. به اين ترتيب عمليات دستگيري آنها شروع شد و از آنجا كه مردان شرور مسلح بودند، درگيري مسلحانه شكل گرفت. به گفته سردار ملكي، رئيس پليس استان هرمزگان اين درگيري در نهايت با كشته شدن تمامي 4عضو گروه پايان يافت و مأموران در بازرسي افراد كشته شده ۴ قبضه اسلحه جنگي، ۱۱۲ فشنگ جنگي، مواد منفجره و پرچمي با آرم داعش كشف كردند.

در ادامه مشخص شد كه 2نفر از اين اشرار اتباع بيگانه با كارت شناسايي خارجي بودند و تحقيقات براي شناسايي هويت 2نفر ديگر ادامه يافت. اين در حالي بود كه با كشف پرچم داعش همراه اين گروه، فرضيه اينكه آنها از اعضاي اين گروه تروريستي هستند، قوت گرفت. با اين حال روز گذشته معاون اجتماعي پليس استان هرمزگان در اين‌باره گفت: پس از بررسي‌هاي بيشتر هويت 2شرور ديگر نيز شناسايي شد.

آنها مجرماني تحت تعقيب و سابقه‌دار بودند كه سوابق زيادي در شرارت، راهزني، حمل مواد‌مخدر، گروگانگيري و اخاذي داشتند. به همين دليل وابستگي آنان با گروه موسوم با داعش تكذيب مي‌شود چرا كه حمل پرچم نشانه ارتباط نيست. به گفته سرهنگ محمد شريفي، با توجه به فعاليت اخير گروهك تروريستي داعش در كشور و ماهيت اين گروه در ايجاد جو هراس، استفاده از پرچم توسط اين اشرار نيز براي ايجاد رعب و وحشت بوده و نشانه وابستگي نيست.

کد خبر 373009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha