مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
۰ نفر

فرماندار شمیرانات از برخورد قاطع با دستفروشانی که به بازار تجریش می‌آیند، خبر داد و افزود: مخالفت کسبه با حضور دستفروشان در بازار تجریش دغدغه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و فرمانداری نیز محسوب می‌شود.

عزت‌الله خانمحمدي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: در فرمانداري جلسه‌اي با همين موضوع و با حضور نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي مرتبط برگزار و مقرر شد تا با هماهنگي سركلانتري يكم و شركت شهربان شهرداري تهران از بساط‌گستري در اين بازار جلوگيري شود. وي افزود: البته تصميم گرفته شده با عده‌اي كه بومي هستند، همراهي داشته باشند به شكلي كه شهرداري اگر جايي وجود داشته باشد، در اختيار آنها قرار دهد يا اگر تعداد آنها محدود باشد در بازارهاي تره‌بار به آنها فضايي داده شود؛ در غير اين صورت توسط نيروي انتظامي پايشي صورت مي‌گيرد تا با همكاري شهرداري تهران به آنها فضايي براي كسب و كار داده شود كه مزاحمتي نداشته باشد. خانمحمدي تأكيد كرد: با چنين شرايطي اصناف بازار تجريش مخالفتي براي حضور افراد بومي نخواهند داشت اما با افرادي كه از ساير نقاط شهر براي دستفروشي مي‌آيند، برخورد جدي خواهد شد. برخي افراد نيز در تلاش بودند ناامني ايجاد كنند كه با آنها نيز برخورد شد.

گفتني است در هفته‌هاي گذشته كسبه بازار تجريش اعتراضاتي نسبت به حضور دستفروشان در اين بازار داشتند، تا جايي كه براي ساعاتي دست از كار كشيدند و اين بازار تعطيل شد و نهايتا با رايزني و قول مسئولان براي حل اين معضل بار ديگر مغازه‌هاي خود را باز كردند. به همين منظور شركت شهربان شهرداري تهران با همكاري كسبه محل، ابتدا با نصب بنرهايي اعلام كرد كه از بساط‌گستري جلوگيري خواهد كرد و سپس ماموراني را براي اين منظور از ساعت10 صبح تا 12شب بسيج كرد. شايان ذكر است براي اطلاع از اماكن مجاز براي دستفروشان نيازمند مي‌توانند براي استقرار در روزبازارهاي موقت شهرداري با شماره 88771376 تماس گرفته يا به نشاني ميدان ونك، خيابان گاندي جنوبي، خيابان يكم، پلاك17 مراجعه كنند و از نحوه ثبت‌نام و گرفتن غرفه آگاهي يابند.

کد خبر 373032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha