همشهری آنلاین: با انجام دیدارهای فینال رده‌های سنی دختران در مجموعه ورزشی آزادی تهران ، تنیسورهای قهرمان مشخص شدند.

S.Sadeghvaziri

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در فینال رده سنی زیر 10 سال، هانا سلطانی بر روژا سبک روح غلبه كرد و قهرمان شد، سلطانی در جایگاه دوم ایستاد و آرمیتی الهی‌پناه و انوشا غصیانی نیز سوم مشترک شدند.

در فینال رده سنی زیر 12 سال درسا چراغی، آریسا سبزه‌زار را از پیش رو برداشت، سبزه‌زار در جایگاه دوم ایستاد و ماندگار فرزامی و بینظیر رشید فرخی عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در فینال رده سنی زیر 14 سال، فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 4-6 و 4-6) درسا چراغی را مغلوب کرد و قهرمان شد، چراغی نايب قهرمان شد و پرنیا رکن‌آبادی و آریسا سبزه‌زار سوم شدند.

و در نهایت در رده سنی زیر 16 سال، مهتا خانلو با نتیجه ( 3-6 ، 6-4 ، 6-7 ) مقابل مشکات الزهراء صفی به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، صفی در جایگاه دوم ایستاد و ملینا مهرانی و رعنا بارزمان عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

پیش از این و با برگزاری دیدار فینال رده سنی زیر 18 سال صدف صادق وزیری صاحب عنوان قهرمانی شده بود.

همچنین این مسابقات در بخش بزرگسالان نیز برگزار شد و صدف صادق وزیری و غزاله ترکمن برای کسب عنوان نخست به مصاف یکدیگر رفتند كه در پایان این دیدار صادق وزیری با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را از پیش رو برداشت تا به دومین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها، این بازی‌ها با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این رقابت ها از 15 لغایت 22 خرداد ماه سال جاری در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

 

کد خبر 373071

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha