همشهری آنلاین: سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: گروهک تروریستی داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

جزایری جزایری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار جزایری در گفت ‌و گویی با اشاره به حوادث تروریستی 17 خرداد ماه در تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن عده‌ای از هموطنانمان شد، اظهار داشت: براساس اعترافات صورت گرفته حادثه اخیر توسط داعش انجام شده است.

وی با تاکید بر انتساب این نوع گروه‌های تروریستی به آمریکا گفت: بی تردید مدیریت، هدایت و پشتیبانی اینگونه اقدامات تروریستی از سوی عربستان و آمریکا صورت گرفته و علیه کشورهای منطقه اعمال می ‌شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: امروز آثار مخرب تروریسم دولتی را که توسط عربستان و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه حمایت می ‌شود در عراق، سوریه، افغانستان و یمن و سایر کشورها از جمله برخی کشورهای اروپایی مشاهده می‌ کنیم.

سردار جزایری اضافه کرد: مردم شریف ایران قدرتمند هستند و از گذشته تا به امروز با اینگونه حوادث و مقوله تروریسم آشنایی دارند، از این رو خود را با شرایط تطبیق داده و در برابر تحرکات کور دشمن، بدون تاثیرپذیری به مسیر خود در راه حق طلبی و مبارزه با تروریسم ادامه می ‌دهند.

روز چهارشنبه 17 خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 تن شهید و 56 نفر مجروح شدند.

کد خبر 373106

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha