یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب پنج گفتار مدیریت محتـوا در قطع وزیری، تهیه و تنظیم اسماعیل کریمیان کاکلکی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی انتشار یافت.

انتشار کتاب پنج گفتار مدیریت محتـوا

کتاب پنج گفتار مدیریت محتـوا در 120 صفحه و پنج گفتار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در بهار 1396 منتشر شد.

محتوا با تعریف مقتضیات و شناسایی نیازها آغاز می‌شود. قبل از نوشتن هر کلمه‌ای، فرد مسئول تهیه محتوا، رئوس پیام و اهداف سازمان را مشخص می‌کند.

اگر پروژه عبارت از طرّاحی مجدد سایت باشد، ممکن است صفحاتی که در حال حاضر در سایت است صورت‌برداری و بررسی شود.

اگر پروژه شامل مطالب جدید سایت باشد، ممکن است برنامة جابجایی برای سیستم مدیریت محتوا را مورد تحقیق و تدوین قرار دهند. هدف نهایی چیست؟ داشتن محتوایی انعطاف‌پذیر و قابل جستجو که در جای صحیح و در زمان درست، در اختیار افراد مورد نظر قرار گیرد.

در این کتاب، نگاهی به اهمیت محتوا، راهبردهای آن، انواع محتوا، استراتژی محتوا، بازاریابی محتوا، معماری اطلاعات و محتوی آنلاین خواهیم انداخت. خوانندگان متوجه خواهند شد چه زمان و در چه مکانی راهبرد را به کار ببرند، و این که چگونه شروع به پرسیدن سؤالات مهم بسیاری نمایند.

علاقمندان می‌توانند برای خرید و تهیه کتاب با شماره تلفن‌های 7-88617576 (021) تماس حاصل نمایند.

کد خبر 373117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha