همشهری آنلاین: آتش‌سوزی در برج پامچال دریاچه چیتگر ۴ مصدوم به علت دودگرفتگی در پی داشت که یک خانم مصدوم به اورژانس تحویل داده شد و ۳ نفر نیز سرپایی مداوا شدند.

آتش سوزی پامچال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ملکی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به آتش سوزی برج پامچال در ساعت یک و 42 دقیقه بامداد امروز در شهرک چیتگر واقع در ضلع شمالی دریاچه شهدای خلیج فارس افزود: این برج 22 طبقه 190 واحد مسکونی دارد که در 40 واحد آن شهروندان ساکن بودند. آتش سوزی در طبقه اول در قسمت بالکن ایجاد می شود و نمای ساختمان که از جنس کامپوزیت بوده آتش می گیرد.

وی گفت: به علت کامپوزیت بودن، فقط در نمای ساختمان به عرض 4 متر و ارتفاع 22 طبقه آتش می گیرد اما آتش به داخل طبقات سرایت نمی کند و فقط دود در داخل برج می رود.

ملکی افزود: بلافاصله مأموران 7 ایستگاه آتش نشانی وارد عمل می شوند و در ساعت اولیه و تا حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد آتش خاموش می شود.

وی گفت: مأموران سازمان آتش نشانی برای اطفای حریق نردبان های بلندمرتبه و تشک های نجات نیز برای حوادث احتمالی آورده بودند.

ملکی افزود: در این حادثه 100 نفر از ساکنان برج خارج می شوند و از 4 مصدوم حادثه نیز یک نفر به اورژانس تحویل داده می شود و 3 نفر دیگر سرپایی درمان می شوند.

وی گفت: در همان ساعات اولیه مأموران اقدام به لکه گیری و ایمن سازی ساختمان می کنند و عملیات حدود ساعت 6 بامداد به پایان می رسد.

کد خبر 373261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha